Усі операції, що здійснюються з бюджетом Вінниці, відтепер можна відстежувати у режимі реального часу. Надходження коштів і видатки, виписки з Держказначейства, а також інші фінансові операції — все це одразу фіксується в єдиній електронній інформаційній мережі, до якої підключено всі 250 учасників бюджетного процесу.
— Це ще один крок у справі автоматизації управління департаментами і службами, — каже в. о. міського голови Вінниці Сергій Моргунов. — Порівняно з іншими програмами, управління бюджетом є найскладнішою. Це єдиний інформаційний простір, в якому реалізуються механізми доступу до бюджетного процесу всіх його учасників: департаменту фінансів, а також розпорядників та одержувачів коштів.
Система забезпечує обмін інформацією з органами Державної казначейської служби та департаментом фінансів ОДА. Містить три складові: «Бюджет міста», «Аналіз надходжень до бюджету» та «Штатний розпис» (чисельність працівників бюджетної сфери).
— Тепер завжди маємо оперативну інформацію з усіх компонентів, — наголошує директор департаменту фінансів міськради Наталія Луценко. — Це дало можливість підвищити ефективність роботи у підготовці звітів для аналізу надходжень і видатків бюджету. Простіше стало контролювати планові та фактичні надходження, видатки коштів у різних розрізах, формувати базу платників податків тощо.
За допомоги низки електронних сервісів, запроваджених у міськраді, вдалося впорядкувати управлінські процеси та поліпшити виконавську дисципліну. Робота органу влади стала більш прозорою і доступною для мешканців міста. А дев’ять років тому, у 2006-му, міськрада не мала навіть доступу до Інтернету.