Підприємства Миколаївської області забезпечують до 40 відсотків обсягу продукції суднобудування України, майже 100 відсотків загальнодержавного виробництва газових турбін, 80 відсотків глинозему. Економічна криза істотно відбилася на обсягах промислового виробництва області. Загалом за перше півріччя вони знизилися на 19 відсотків. У видобувній промисловості обсяги продукції зменшилися більш як наполовину, на 22,7 відсотка впало виробництво і споживання електроенергії, на 16,4 відсотка скоротилися обсяги переробної галузі. Лише трохи більше половини підприємств Миколаївщини за перше півріччя спрацювали з прибутком у 953 мільйони гривень, решта — зі збитками в 429 мільйонів.
Зниження купівельного попиту істотно посилює конкуренцію на споживчому ринку. Про можливості і варіанти просування товарів миколаївських виробників говорили за «круглим столом» регіональної торгово-промислової палати Миколаївської області. За розмахом реклами і маркетингової політики малим і середнім вітчизняним товаровиробникам важко змагатися з великими компаніями, хоча їхня продукція за якістю інколи буває кращою. З метою підтримання малого і середнього бізнесу на вітчизняному ринку торгово-промислова палата виступила з пропозицією створити регіональний товарний знак «Зроблено на Миколаївщині». Ініціативу підтримала місцева влада: голова облдержадміністрації Олексій Гаркуша розпорядився створити робочу групу.
Як повідомила прес-служба РТПП, із представлених на розгляд журі 30 робіт миколаївських художників і дизайнерів переміг проект Оксани Манькової (фірма РекламаПрофДизайн), окремо відзначені роботи художника Євгена Покладія та Світлани Леонової, глави «Гільдії різьбярів».