За розпорядженням уряду цього року з резервного фонду держбюджету виділять 4,8 мільйони гривень на реконструкцію і будівництво навчального корпусу Кіровоградської загальноосвітньої школи №15. З проханням допомогти з фінансуванням до Кабміну зверталася міська влада.
Корпус навчального закладу зош №15 — один із найстаріших будинків у місті. Його збудовано 1904 року. Загальна реконструкція закладу передбачає його розширення до 650 учнів (нині тут навчається удвічі менше).
За словами місцевих жителів, старе приміщення не відповідає сучасним вимогам і не забезпечує належних умов навчання. До речі, мікрорайону потрібен ще й дитячий садок на 160 місць. Нині тут немає жодного такого закладу. Тому у школі необхідно створити хоча б підготовчі класи для дошкільнят.
Крім навчальних кабінетів, проектом передбачено прибудову корпусів, у яких розмістяться актова зала, майстерні, нова шкільна їдальня. Планують також відремонтувати в старому корпусі дах, прибудувати утеплений перехід, зробити нову огорожу, упорядкувати внутрішні водогінні мережі, модернізувати трансформаторну електричну підстанцію. А нова газова котельня у школі з’явилася ще два роки тому.
За словами начальника управління капітального будівництва міської ради Віктора Ксеніча, проект реконструкції школи існує вже десять років, та через відсутність коштів він досі залишався на папері.
Ціна депозиту — життя?
Клієнту Імексбанку, який підпалив себе у приміщенні його кіровоградської філії, почали повертати кошти з депозитів.
У громадянина І. в цій фінансовій установі зареєстровано два депозити на загальну суму понад 2,5 мільйона гривень. Водночас є й такі установи, яким він має повертати борги. Не виплачуючи клієнту його кошти з депозитного рахунку, банкіри поставили чоловіка у надзвичайно скрутне становище. Від безвиході кіровоградець вдався до спроби самоспалення.
«Він був у нас у середині серпня, у двадцятих числах. Тоді ми склали графік повернення коштів, до десятих чисел вересня мали почати віддавати», — запевняють журналістів у відділенні банку.
За неперевіреною інформацією, за таку послугу в клієнта вимагали «відкат» — до 30 відсотків суми депозиту. У банку це спростовують: «така ситуація у нашій установі неможлива в принципі». Водночас громадянина І. у фінустанові називають «проблемним» клієнтом, адже він ходив філією банку і агітував інших добиватися повернення своїх кровних.