Перед цим Віктор Ющенко побував на Дніпровській гідроелектростанції, перевіривши стан безпеки греблі та автомобільного переїзду по ній. А також відвідав з інспекційною метою будівництво автотранспортної магістралі через Дніпро. Обидва об’єкти є проблемними. На початку літа через аварійний стан автотранспортна магістраль через греблю була частково закрита для руху транспорту. Виникли проблеми і на побудованих після війни мостах Преображенського. Тим часом спорудження нових мостів безнадійно відстало від графіку. Їх повинні були вводити в дію наприкінці нинішнього року, але через недостатнє фінансування не впоралися і з половиною запланованого обсягу робіт. Як пояснив перший заступник глави секретаріату Президента України Юрій Єхануров, відповідаючи на запитання «Голосу України», зараз уже не йдеться про ті суми, які просили запоріжці на початку року. Мова йде лише про 200 млн. грн., котрі потрібно ще знайти для того, щоб розрахуватися з будівельниками і не дати колективу розпастися. Щодо подальшого фінансування будівництва, то, за словами Юрія Єханурова, Президент запропонував міському голові Запоріжжя Євгену Карташову розглянути варіант залучення інвестицій під гарантії уряду.

Та головне питання, яке розглядалося на нараді, стосувалося становища на Дніпрогесі і проблем вітчизняної гідроенергетики взагалі. Віктор Ющенко вважає, що в Україні незаслужено недооцінюється потенціал гідроенергетики, тому ставка робиться на будівництво малих гідроелектростанцій, котрі повинні замінити теплові електростанції у структурі виробництва і споживання електроенергії.