Вінницьке швейне підприємство «Володарка» отримало доступ до найновіших технологій випуску одягу завдяки співпраці з відомою фірмою «Хуго Босс», представництво якої відкрито в обласному центрі.
Леоніда Гавриша, голову спостережної ради «Володарки», добре знають на німецьких швейних підприємствах «Лего», «Канді», з якими вже не один рік співпрацюють вінничани. Свого часу німці видали Гавришу кредит під його слово честі. Гроші тоді він просив не для себе — для давнього знайомого з вінницької швейної фабрики «Динамо». Укладати угоду з незнайомою людиною німецькі підприємці не стали. Сказали, що позику дають не йому, а Гавришу. Так майже два мільйони німецьких марок надійшли на «Динамо».
Позичальник, звісно, слова дотримав. А невдовзі про це в Німеччині знали власники швейних підприємств. На «Хуго Босс» також. Його представник вирішив ближче познайомитися, як він висловився, з нетиповим українським виробником. П’ять років підприємці з «Хуго Босс» придивлялися до «Володарки», а нинішнього літа з конвеєра у Вінниці зійшла перша партія спільної продукції — чоловічих курток. Виготовляють їх кількох моделей — повсякденні, спортивні... Спочатку шили п’ять тисяч одиниць протягом місяця. А коли зріс попит, запровадили ще одну зміну з такою само продуктивністю. Вироби складні у конструктивному плані, але наші фахівці їх освоїли. Деякі поради наших фахівців із вдосконалення пошиву німці сприйняли з подякою. Перший із зауваженнями погодився представник фірми (восени нинішнього року «Хуго Босс» відкрив на «Володарці» своє представництво), а потім їх схвалили німецькі технологи.
— З відкриттям представництва фірми, яка має найновіші технології виготовлення одягу, — каже Л. Гавриш, — ми зможемо значно оновити асортимент продукції. Нині впроваджуємо у виробництво ще один вид одягу — чоловіче пальто. Першу партію плануємо відправити в березні наступного року. Далі працюватимемо над сучасними моделями чоловічих костюмів.
Співрозмовник зауважує, що така співпраця вигідна і для внутрішнього ринку. Отримавши доступ до новітніх технологій, моделей та конструкцій одягу, «Володарка» поставляє новинки і вітчизняним покупцям. Зокрема, почали шити для власного ринку куртки, схожі до тих, що їх замовляє «Хуго Босс». До речі, ця фірма за виконані замовлення платить дорожче, ніж інші німецькі партнери. Це дає підстави, зазначає голова спостережної ради, порушувати перед ними питання про зміну цінової політики.
Свою продукцію «Володарка» продає у 23 магазинах у різних містах країни. Ще донедавна для своїх реалізували не більш як десять відсотків виробів від загального обсягу. Нинішнього року на внутрішній ринок поставляють 15 відсотків чоловічих костюмів, брюк, піджаків, курток. «Володарка» вчасно розраховується з бюджетом, не затримує зарплату і не скорочує, а збільшує кількість робочих місць.