Денне і вечірнє засідання 22 червня
І  перша, і друга половина сесійного дня пройшли під впливом звіту голови Фонду держмайна Михайла Чечетова про виконання Державної програми приватизації на 2000—2002 роки і в 2003 році. Не дивно, бо йшлося не так про принципову суперечку між вищеназваним відомством і Спеціальною контрольною комісією ВР з питань приватизації, як про засадничі інституційні зміни і ставлення до них різних гілок влади.
Як показала дискусія, ставлення — неоднозначне, якщо не сказати полярне. Коментуючи журналістам перебіг приватизаційного конкурсу з продажу ВАТ «Криворіжсталь», глава ФДМУ Михайло Чечетов запевняв, що його корабель не зіб’ється з магістрального курсу служіння українському народу. А от народний депутат Юрій Кармазін, очевидно, вважає, що цей «корабель» вже збився з курсу. Як аргумент він нагадує колегам, що кількість господарських товариств, у статутних фондах яких більш як половина державних активів, за рік скоротилася на 10,4 відсотка. Але скільки і якого майна закріплено за державою, невідомо, бо немає відповідного реєстру. Глава Спеціальної контрольної комісії ВР з питань приватизації Валентина Семенюк узагалі спростовує переможний рапорт Михайла Чечетова про перевиконання минулорічного плану з надходжень від приватизації. Вона зазначає, що на 34 відсотки остаточну виручку сформував ВАТ «Укртелеком», який продав найліквідніший актив — контрольний пакет оператора мобільного зв’язку UMC. Далі — більше. За її словами, приватизаційні схеми не відповідають нормам чинного законодавства, не забезпечують появи на приватизованих підприємствах ефективного власника, надійних соціальних гарантій трудовим колективам. Натомість, підтримує її народний депутат Сергій Соболєв, проданий Нікопольський завод феросплавів зменшує відрахування податків до бюджету в шість разів! Проте проект закону Валентини Семенюк «Про внесення змін до деяких законодавчих актів з питань приватизації», так само, як і жоден з альтернативних законопроектів, які призупиняли роздержавлення стратегічних підприємств до президентських виборів, не пройшов. Зійшлися на тому, що узгоджувати всі «за» і «проти» в новому законопроекті буде Спеціальна комісія з питань приватизації.
Рекомендаціям за результатами парламентських слухань про збереження та цільове використання об’єктів соціального призначення під час зміни форми власності пощастило більше — їх прийняли в цілому.
Справа пішла як по маслу, щойно надійшла черга законопроектів, схвалених до розгляду Комітетом Верховної Ради з питань фінансів та банківської діяльності. Було внесено до порядку денного і прийнято в цілому зміни до Закону України «Про національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні» і за основу — зміни до Закону України «Про іпотечне кредитування, операції з консолідованим іпотечним боргом та іпотечні сертифікати».
Не набрали потрібної кількості голосів поправки до Закону України «Про банки і банківську діяльність», згідно з якими запроваджувалася б низка важливих нововведень з процедури ліквідації банків. Народні обранці внесли до порядку денного й законопроект із пропозиціями уряду про скорочення десяти обов’язкових видів страхування і прийняли його в першому читанні.