На адресу «Споживача» прийшов лист із Горлівки Донецької області. Від імені родини Яковлєвих нам пише 16-річний Костянтин Яковлєв. Він надіслав на конкурс кращих «ляполовів» свою реліквію. «Етикетка, яку ми знайшли в коробці з-під взуття (придбаного на ринку, щоб дешевше), — просто знахідка для філолога. Побачивши безліч неправильних мовних зворотів і помилок, ми не знали, чи сміятися, чи плакати. Написано, що товар зроблено в місті Веньчжоу (перевірено на карті — це північ Китаю). Але невже солідна взуттєва компанія не могла найняти грамотного перекладача? Я вважаю, що в такий спосіб фірми просто сміються зі споживача, мовляв, вам і таке підійде. Прочитавши знайдений «рукопис», можна засумніватися і в якості товару. А це вже порушення одного з основних прав споживача на придбання якісної продукції».
P. S. Ми вважаємо, що наш юний читач звернув увагу на дуже важливе для споживачів питання —культуру обслуговування. Адже якість товарів і послуг багато в чому, може, навіть насамперед, залежить від поваги до покупця, відвідувача, клієнта.