Знайома поділилася своїм рецептом схуднення: три дні на тиждень вона харчується лише морозивом. Дієта мені сподобалася. По-перше, люблю морозиво, по-друге, давно мрію перепробувати весь асортимент солодкого продукту, виробленого торговою маркою «Королівське морозиво». Чудова нагода для здійснення благих намірів з’явилася. З чого почнемо? Мабуть, з одержання інформації про той продукт, з яким відтепер будемо «мати справу» три дні на тиждень.
З’ясовується, типовий рецепт приготування морозива у Франції XVІІІ століття дуже простий: 0,75 літра вершків, 370 грамів цукру, 8 яєчних білків, паличка ванілі і щіпка солі. Можна уявити собі міру подиву французьких вельмож того часу, якби сьогодні їх посадовили за стіл, всуціль заставлений винятково продукцією компанії «Луганськхолод». Це буде морозиво більш як 200 найменувань: від класичного пломбіру — до фруктового льоду, від низькокалорійного — до жирного, від елітного — до розрахованого на широке коло споживачів. Тим паче що «Королівське морозиво» — єдине в нашій країні, рекомендоване МОЗ України. Будь-які ласощі цієї марки виготовлені з натуральних, екологічно чистих продуктів. Для цього компанія недавно придбала господарство, яке виробляє частину необхідної сировини.
Бажання сісти на «морозивну» дієту посилює ще один цікавий факт. З’ясовується, компанія вгадала настрій деяких жіночок, які мріють скинути зайву вагу, і спеціально для них випустила низькокалорійне морозиво «Тонка талія». Відчуваєте натяк? При цьому чоловіки теж не забуті. Для них створено морозиво з енергетичним екстрактом гуарано, яке закликає — «Тримай форму!».
У середині листопада ТМ «Королівське морозиво» стала лауреатом міжнародного конкурсу «Золоті торгові марки-2003» із присвоєнням почесної премії «Бізнес-Олімп» і відзнаки «Суспільне визнання».
Ще один дуже цікавий факт щодо дієти. Нинішня наука доводить, що заморожений продукт корисніший, аніж консервований. Причому фрукти й овочі з великою кількістю нітратів і пестицидів заморожуванню не піддаються. Втрачають частину своїх властивостей. Тому заморожувати треба тільки екологічно чистий продукт, що збереже усі свої вітаміни. Ринок заморожених продуктів в Україні не розвинутий. У нас звикли вживати в їжу або свіжі овочі, або консервовані. «Луганськхолод» вирішив змінити цей стереотип і сьогодні опановує нове виробництво. Асортимент заморожених продуктів буде спеціалізований безпосередньо для українського ринку, до чого ми традиційно звикли. Це овочі, ягоди, суміші для вінегретів, салатів. Заморожені продукти дають змогу не тільки різноманітити раціон харчування в холодний сезон року, а й заощаджувати час на приготування їжі. Жінки це оцінять.
У ці дні ВАТ «Луганськхолод» відзначило своє 70-річчя. Підприємство вважають першим промисловим виробником морозива в Україні. Так що є привід підняти стаканчик. З морозивом.