На базі Міжрегіональної Академії управління персоналом (МАУП) відбулися фінальні змагання з навчальних дисциплін: «управління персоналом», «управління бізнесом», «маркетинг», «бухгалтерський облік». У них взяли участь 310 студентів з 92 вітчизняних вузів.
У складі журі олімпіад: народний депутат України, доктор економічних наук, професор Віктор Пинзеник, експерт комісії ООН з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, академік Академії економічних наук України Василь Сопко, проректор Київського національного економічного університету, доктор економічних наук, професор Тетяна Оболенська, викладачі вищих навчальних закладів України.
У командній першості з дисципліни «управління бізнесом» визнано команду МАУП — перше місце, Харківський державний економічний університет — друге та Донецький національний університет — третє.
У командній першості у номінації «управління персоналом» серед спеціалістів перемогли: Київський національний економічний університет, Технологічний університет «Поділля», Харківський державний економічний університет.
Серед неспеціалістів кращою командою визнано команди Херсонського державного технічного університету, Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України та Київського національного лінгвістичного університету.
У змаганнях серед маркетологів перемогла команда МАУП, на другому місці — Харківський державний економічний університет, третє місце — у Донецького національного технічного університету та Харківського національного університету.
Кращими в командній першості з дисципліни «маркетинг» серед неспеціалістів визнано МАУП — перше місце, Національний університет «Острозька Академія», Севастопольський національний технічний університет, відповідно, друге і третє.
У змаганнях з дисципліни «бухгалтерський облік» у командній першості серед спеціалістів відзначилися Луцький державний технічний університет, Полтавська державна аграрна академія та Севастопольський національний технічний університет.
У командній першості серед неспеціалістів перемогли команди МАУП, Одеського національного морського університету та Харківського гуманітарного університету.
На думку голови журі олімпіади з маркетингу Тетяни Оболенської, розгалужена географія державних та недержавних вузів, студенти яких взяли участь у змаганнях, є свідченням великого попиту на ці спеціальності на ринку освітянських послуг.