Наміри

Найближчим часом в Україні може з’явитися ще один вид транспорту, який поки що асоціюється із закордонною розкішшю. Проте начальник Південної залізниці Віктор Остапчук вважає, що так зване залізничне таксі лише зручний й ефективний засіб пересування.
Ідея не нова. Наприклад, у сусідній Росії на залізничних гілках з низьким пасажиропотоком уже починають використовувати вагони, які професійною мовою називають мотрисами. Це не що інше, як залізничний вагон трамвайного типу на власній тязі, обладнаний з обох боків кабінами машиніста. Саме такий залізничний трамвайчик і має замінити збиткові поїзди місцевого сполучення. Отже, збережуться старі і з’являться нові маршрути, а перевезення стануть економічнішими, вважають харківські залізничники.
Проте подібні вагони в Україні поки що не випускають. Пропонується на початковому етапі придбати їх у Росії, а потім, можливо, налагодити власне виробництво. Але, схоже, одному, навіть успішному, відомству самостійно завдання не розв’язати.
До речі, раніше подібні комфортні, а головне не дорогі у використанні вагони вироблялися в Чехословаччині. Призначалися вони здебільшого для службових поїздок залізничного начальства. Є один екземпляр і в Харкові, що активно використовується керівництвом залізниці. Можливо, ця обставина й наштовхнула на думку створити залізничне таксі для народу, а не тільки для його обраних слуг.
Харків.