Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції України та включення їх до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів» № 102/5 від 25.11 2002 р.
Затверджений порядок визначає єдиний механізм проведення правової експертизи нормативно-правових актів, поданих на державну реєстрацію, їх державну реєстрацію Міністерством юстиції України, а також включення зареєстрованих нормативно-правових актів до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів. Для державної реєстрації подають не пізніше п’яти днів від їх прийняття нормативно-правові акти, якщо в них є одна або більше норм, що зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України. Набувають чинності нормативні акти за десять днів після їх реєстрації (якщо в них не встановлено пізнішого терміну надання їм чинності). Акти, які визначають права і обов’язки громадян, підлягають обов’язковому оприлюдненню. До того ж якщо нормативно-правові акти зачіпають права та законні інтереси громадян, вони набувають чинності за десять днів після їх державної реєстрації, але не раніше дня доведення до відома населення.
Як стати дипломатом
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу для прийняття на дипломатичну службу» № 1754 від 16.11 2002 р.
Постанова визначає порядок проведення процедури конкурсного відбору для прийняття на дипломатичну службу, а також випадки, коли у прийнятті на дипслужбу буде відмовлено. До участі у конкурсі не допускають осіб, які досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на державній службі; визнані в установленому порядку недієздатними; мають судимість, що є несумісним із обійманням посади державного службовця; у разі прийняття на службу будуть безпосередньо підпорядковані особам, які є їх близькими родичами чи свояками; позбавлені в установленому законом порядку права обіймати відповідні посади на визначений термін; за станом здоров’я не можуть бути направлені у довготермінове відрядження; не мають відповідної вищої освіти або не володіють у необхідному обсязі державною та іноземними мовами згідно з встановленими кваліфікаційними вимогами, та в інших передбачених законодавством випадках. 
Ні пільг,ні провадження
Наказ Міністерства юстиції України «Про забезпечення виконання вимог Закону України «Про усунення дискримінації в оподаткуванні суб’єктів підприємницької діяльності, створених з використанням майна та коштів вітчизняного походження» № 903/7 від 08.11 2002 р.
У зв’язку з набуттям чинності Закону України «Про усунення дискримінації в оподаткуванні суб’єктів підприємницької діяльності, створених з використанням майна та коштів вітчизняного походження» та з урахуванням рішення Конституційного Суду України, якими скасовано пільги у сфері валютного та митного регулювання, сплати податків та зборів підприємствам з іноземними інвестиціями, під час вирішення питання про прийняття до примусового виконання виконавчих документів, виданих на підставі рішень та ухвал судів, винесених на підставі законодавства, яке гарантувало захист іноземних інвестицій, державні виконавці мають відмовляти у відкритті виконавчого провадження.
Як це узгоджується з чинними положеннями Цивільно-процесуального кодексу України, тема окремої статті.