Угоду на ремонт авіадвигунів укладено між Вінницьким авіаційним заводом і «Національними авіалініями Узбекистану». Як пояснив головний інженер заводу Анатолій Менько, йдеться про відновлення 25 двигунів до літаків сільськогосподарської авіації Ан-2. Їх дотепер активно використовують в узбецьких господарствах. Що дуже важливо: держава виділяє кошти на ремонт такої техніки.
До вінничан узбецькі авіатори звернулися, як то кажуть, по старій дружбі. За часів Союзу Вінницький авіазавод був найбільшою ремонтною базою такого класу літаків. До речі, гелікоптери Ка-26 і в наш час не ремонтують більше ніде, крім Вінниці. За словами співрозмовника, зараз на підприємстві проводять капітальний ремонт двох таких гвинтокрилих машин з Карелії. Вінничани поставили на крило авіатехніку з Білорусі, Молдови, деяких інших держав близького зарубіжжя, повідомляє наш власний кореспондент Віктор СКРИПНИК.