Черкаси

Нарікання на суспільні негаразди сьогодні лунають звідусіль: лікують погано, вчать безперспективно, будують повільно... На тисячі питань одна відповідь — бракує коштів.
Нещодавно до редакції надійшов лист Миколи Ткаченка з міста Сміли Черкаської області.
«Підійшовши до віконця нашої автостанції, — пише пенсіонер, — подав посвідчення інваліда другої групи, щоб купити квиток до Черкас, та замість нього отримав відповідь касира:
— Пільги скасовано.
— Ким і коли?
Кивком голови жінка показала в бік пожовклого папірця поряд з розкладом руху автобусів...
В оголошенні адміністрації АТП йшлося, що у зв’язку з відсутністю договору на пасажирські перевезення за маршрутом станція Шевченка — Черкаси та браком коштів на покриття збитків пільгові перевезення відмінено.
Чи мають право місцеві транспортні підприємства відмовлятися від «пільговиків»?».
За відповіддю «ГУ» звернувся до начальника відділу координації перевезень Державного департаменту автомобільного транспорту Миколи КРАСНОВСЬКОГО:
— Перевезення пільговиків здійснюється на договорній основі між органами місцевої влади та перевізниками. В угодах обумовлюються напрямки та кількість маршрутів. Однак місцевий бюджет часто не може «витримати» ці витрати, тому перевізники відмовляються від таких рейсів.
Сподіваємося, розроблений закон про адресну допомогу розв’яже проблему таких перевезень. Людина, яка не часто користується транспортними послугами, зможе витратити надані кошти на інші потреби.
Проте, як зазначають у Міністерстві транспорту, люди сумніваються в позитивному вирішенні питання адресної дотації.
Зауважимо, що право на пільгові перевезення певних категорій громадян гарантовано статтями 24 законодавчих актів.
Обурення нашого читача цілком зрозуміле. Набагато складніше сприйняти нинішні ринкові правила гри. Не тільки пенсіонерам.