Холдингова компанія «Луганськтепловоз» здала в експлуатацію чергову електричку ЕПЛ-2Т. Це п’ятий за рахунком електропотяг з луганською маркою. Два раніше прийнятих госкомісією вже давно працює на Львівській залізниці, стільки ж залишилося в Донбасі, а шостий проходить випробування на Донецькій залізниці. Судячи з відгуків залізничників, луганські машини їм подобаються. Відмічено їх гарні експлуатаційні якості, сучасний дизайн та комфортабельність.
Алла АНТИПОВА.
Луганськ.
* * *
Розпочався серійний випуск першого українського магістрального електровоза ДЕ-1 «Україна». Перші 16 експериментально-дослідних зразків новітнього локомотива витримали комплекс випробувань на трьох залізницях країни, а відтак — удосконалень і тепер за потужністю, економічністю та багатьма іншими параметрами мають переваги над іноземними аналогами. Створено цю машину в науково-виробничому об’єднанні «Дніпропетровський електровозобудівний завод», де вже складають два локомотиви серійного виробництва. Наступного року намічено побудувати 35 вітчизняних електровозів постійного струму. Коштуватимуть вони значно дешевше від імпортних.
Микола НЕЧИПОРЕНКО.
Дніпропетровськ.