У Львові відбулася прес-конференція, на якій голова державної комісії з розслідування причин авіакатастрофи на скнилівському летовищі Євген Марчук оприлюднив попередні висновки про аварію літака Су-27 і назвав імена тих, хто, на думку комісії, безпосередньо причетний до загибелі людей.

Він підтвердив свої нещодавні висловлювання: головними винуватцями трагедії є організатори авіашоу і пілоти винищувача Су-27. Щоправда, список організаторів, котрі, як вважає комісія, безпосередньо чи опосередковано причетні до скнилівської катастрофи, дещо змінився. Поряд з Яцюком і Третяковим, які керували польотами під час авіашоу, не було названо тодішніх командувача ВПС України Стрельникова і командира 14-го авіаційного корпусу Онищенка. Зате вперше в контексті розслідування офіційно названо міського голову Львова Любомира Буняка, котрий, за словами 

Є. Марчука, підписав відповідне розпорядження про проведення в межах міста цього заходу і, отже, узяв на себе відповідальність за безпеку присутніх на ньому цивільних. Львівський голова, однак, тут-таки відкинув це твердження.

Що стосується нових даних, виявлених розслідуванням, то до них насамперед слід віднести виконання пілотом Топонарем над летовищем фігури вищого пілотажу «напівбочки», яка не передбачалася передполітним завданням і яку сам Топонар ніколи до того не виконував. А також нестандартне розміщення глядачів на аеродромі. Не з’ясованою залишається поведінка пілота-інструктора Єгорова, в якого від початку позапланового відхилення літака до моменту катастрофи було майже півтори хвилини, щоб спробувати виправити небезпечну ситуацію. На жаль, ні він, ні Топонар цією можливістю не скористалися. До речі, сьомого серпня медики дали-таки дозвіл працівникам прокуратури на допит обох пілотів.

Того самого дня, коли відбувалася прес-конференція Євгена Марчука, військовий міський суд Львівського гарнізону прийняв рішення взяти під варту помічника керівника польотів, які проводилися 27 липня під час авіашоу, — Яцюка. У зв’язку з тим, що на затриманих на час розслідування причин катастрофи екс-командувача ВПС України Стрельникова, керівника польотів Третякова і екс-командира 14-го авіаційного корпусу Онищенка не надійшло подання від прокуратури і закінчився десятиденний термін їх утримання під слідством за підозрою у скоєнні злочину, їх відпустили.

Попереднє розслідування катастрофи на скнилівському летовищі завершено. Є. Марчук пообіцяв, що в подальшому воно пошириться і на вертикаль військового командування та місцевих органів влади. Результати роботи державної комісії, яка працювала у Львові, передано Президенту.

Львів.