Реклама — двигун не лише торгівлі, а й шоу-бізнесу. Кожен рекламує себе як може. І чітких законів у цьому жанрі мистецтва немає. Мабуть, тому і виникають непорозуміння. Так, український музичний канал «Enter» в одному зі своїх сюжетів здивувався появі фотографії лідера гурту «Океан Ельзи» Славка Вакарчука на обкладинках дев’яти вітчизняних видань водночас. Тон і висновки цього матеріалу, а саме те, що гурт заплатив гроші за тиражування на обкладинках, не сподобалися музикантам і керівникові PR-агенції, що представляє «Океан» в пресі. Щоб спростувати неправдиву, на думку головних героїв горезвісного матеріалу, інформацію, було влаштовано прес-конференцію. Соліст Славко заявив, що «Океан Ельзи» жодного разу не виступав ініціатором іміджевих публікацій у пресі, а рекламний продюсер зазначив, що масове тиражування Вакарчука — акція продумана. Її ініціатива виходить із агенції. Взагалі, слів було багато, але обійшлося без бійки. Спроба створити прецедент і витягти назовні маленькі таємниці великого шоу-бізнесу не увінчалася успіхом.