Війна за ринок перевезень у Європі триває. «Голос України» вже писав, що, намагаючись витіснити конкурентів, Німеччина захотіла запровадити нову норму — оплата праці далекобійників має становити не менше 8,5 євро за годину. Франція, Швеція, Фінляндія та Італія, підтримуючи ФРН, прагнули провести це нововведення на рівні ЄС. Але такі розцінки знищать транспортників із Румунії, Литви, Латвії, Естонії та Польщі, які активно виступають проти нових регулювань стосовно «мінімальної оплати праці». І ось нарешті ці країни отримали першу перемогу. Днями Єврокомісія започаткувала проти офіційного Берліна «процедуру про порушення євросоюзівського законодавства» в питанні застосування положень щодо мінімальної заробітної платні в транспортній галузі.

Німецькі нововведення (проти яких, до речі, загалом виступили 13 країн—членів ЄС), на думку Єврокомісії, «обмежують свободу надання послуг» та «переміщення товарів» на ринку спільноти. 
Тепер Берлін має два місяці на те, щоб надати відповідь Єврокомісії. В разі відмови усунення з німецьких нормативно-правових документів цієї правової колізії або отримання від ФРН незадовільних, з точки зору ЄК, пояснень, Брюссель може передати справу на остаточний розгляд Європейського суду, який може накласти на Берлін штрафні санкції. Однак розгляд такого позову займе щонайменше 1,5—2 роки.
В асоціації Міжнародних автомобільних перевізників Польщі заявили, що не будуть чекати завершення започаткованої ЄК процедури, а звернулися до польського уряду, аби той урегулював питання у двосторонньому порядку.
«Ціна питання» більш ніж висока. Поляки мають найбільший та найсучасніший «флот» для здійснення так званих далекобійних вантажних перевезень. За даними Головного статуправління Польщі, в міжнародних перевезеннях польські перевізники на початок 2014 року лідирували в Європі, посівши 25 відсотків ринку та випередивши головних конкурентів — німців, іспанців і французів.

Варшава.