Андрій СМИРНОВ (Київ):
«1. Які заходи було вжито для вдосконалення безпеки аеропорту «Бориспіль»?
2. Які нові сервіси з’явилися за останній рік?».

Виконуючий обов’язки генерального директора міжнародного аеропорту «Бориспіль» Євген ДИХНЕ (на знімку):

1. Ми посилили патрулювання аеропорту. Озброєні працівники Національної гвардії сьогодні охороняють аеропорт разом із нашими підрозділами з авіаційної безпеки. Це злагоджена робота. Також у нас постійно проходять навчання. Ми моделюємо можливі загрози і тренуємося правильно на них відповідати.
Крім того, цього року американські, канадські та ізраїльські інспекції провели аудит на авіаційну безпеку. Усі вимоги цих країн з авіаційної безпеки та відправлення пасажирів у ці країни було виконано. Ми отримали високі оцінки з їхнього боку.
2. В аеропорту працюють люди, які займаються активним контролем. Вони підказують контрагентам, коли потрібно відкривати нові вікна реєстрації. Ще контролери стежать за часом, щоб контрагенти вкладалися у відведені нормативні строки. Сьогодні час на реєстрацію в середньому зменшився на три хвилини, і це не остаточний результат. Ми вже перебуваємо в міжнародному нормативі, який становить у середньому 15 хвилин на реєстрацію. Також зменшився час очікування в чергах із проходження авіаційної безпеки на п’ять хвилин. Такий результат отримали завдяки оптимізації роботи персоналу. Крім того, серед нововведень потрібно виділити винесення перевірки паспорта і посадкового талона на окремий пункт контролю. Також введено послугу «Фаст-лайн», яка покликана і допомогти пасажирам, і знизити корупційну складову в роботі співробітників аеропорту. Тобто створено окрему стійку реєстрації для тих, хто спізнюється на рейс, де через автомат потрібно оплатити 500 гривень і отримати чудовий сервіс: за вас здадуть багаж і проведуть за спрощеною схемою через усі пункти контролю.