Днями в столиці нагороджували переможців десятого ювілейного конкурсу Effіe Awards Ukraіne. Це одна з найпрестижніших в Україні нагород в області маркетингу та комунікацій. У світі нагорода Effіe, яка вручається з 1968 р., вважається «Оскаром для рекламістів». За підсумками 2015 року в Україні Гран-прі одержала серія соціальних роликів до Дня Перемоги «Пам’ятаємо. Пишаємося. Переможемо!».

Ініціатором, замовником і одним із співавторів цієї кампанії виступила група «Інформаційний опір». Проект був реалізований винятково на волонтерських засадах без затрат бюджетних грошей. Над його втіленням працювала міжнародна команда на чолі з відомим ізраїльським режисером Елі Свердловим.
Соціальні ролики з’явилися на нашому ТВ і в Інтернеті навесні цього року. Історії молодого бійця АТО і медсестри, які вітають своїх бабусю та дідуся із Днем Перемоги, цілковито зруйнували нав’язаний російською пропагандою образ українців як «нацистів», що не поважають пам’ять воїнів Великої Вітчизняної війни, і нівелювали міф про те, що нашу країну захищають тільки україномовні «бандерівці».
Саме тому кремлівські пропагандисти доклали колосальних зусиль, щоб нейтралізувати вплив цієї кампанії на розуми громадян Росії. На всіх центральних і багатьох регіональних російських ТВ-каналах «розвінчанню» української соціальної реклами були присвячені спеціальні передачі.
Як одностайно відзначили багато експертів і журналісти, ролики «Інформаційного опору» є не тільки зразками соціальної реклами, а й найефективнішою інформаційною кампанією в історії нашої країни.
За словами координатора групи «ІС», народного депутата Дмитра Тимчука, «Інформаційний опір» розробляє ще кілька проектів, спрямованих на захист інтересів України та боротьбу з російською пропагандою. Перш за все вони орієнтовані на жителів Донбасу, а також Харківської й Одеської областей.

Вл. інф.