В Одеській обласній дирекції УДППЗ «Укрпошта» давно взяли за основу принцип клієнтоорієнтованості — щоб людям було зручно. Такий само підхід використовується і під час проведення передплатної кампанії. Так, в Ізмаїлі традиційними стали виїзні дні передплатника, один з яких нещодавно було проведено просто в будівлі міської ради (на знімку).

— Співробітники пошти під час проведення передплатної кампанії виїжджають на підприємства, в організації у місті чи в районі. І це вже стало доброю традицією, — розповідає начальник ЦПЗ №5 Наталія Городецька. — Люди отримують можливість «на ходу», не відриваючись надовго від своїх справ, оформити передплату на періодику, яка їх зацікавила. Це швидко і зручно.

Фото Одеської обласної дирекції УДППЗ «Укрпошта».