І це планується зробити не лише за рахунок поповнення тролейбусного парку.  Наприклад, для створення нових автобусних маршрутів із Хортицького (через мости Преображенського) до  Шевченківського районів  КП "Запоріжелектротранс" збирається закупити 10 автобусів "Богдан". Маршрут проляже через усе місто і буде вигідним і для експлуатаційників,  і для пасажирів. Останні зекономлять гривню-другу на пересадці. 

 

Утім, електротранспортники не забули й про своє пряме призначення. У планах на рік придбання десяти тролейбусів європейського виробництва, однак уже досить "поношених". Запоріжців приваблює достатньо висока їх якість і ціна -- по 2 мільйони гривень за одиницю. Це -- включаючи і транспортування, і капітальний ремонт у Дніпропетровську. 

 

Що стосується до тролейбусів дніпропетровського виробництва, то після 1990-х, здається, жодного новопридбаного з них на вулицях Запоріжжя не з'явилося. Це без урахування тих "МАЗів" дніпропетровського складання, які під назвою "Дніпро-Т103" сьогодні просто прикрашають вулиці міста. Бо ціна згаданого рухомого складу зависока -- 5 мільйонів гривень. 

 

Лишається дочекатися тролейбусів із Європи. Очікується, що вони будуть оснащені потужними акумуляторами, що дозволить їм долати ділянки, де навіть відсутня контактна мережа. Зокрема, і до вже згаданого Хортицького району на правому березі Дніпра.     

 

Леонід СОСНИЦЬКИЙ.

 

Запоріжжя.

 

Голос України