Майже добу водії великовантажних автомобілів блокували трасу Київ—Одеса в районі села Дачне, біля вагового комплексу. Далекобійники протестують через появу на дорозі вагового пункту, на якому контролюють, щоб вантажівки, які їдуть трасою, не були перевантажені.


Як повідомили в Міністерстві інфраструктури України, в рамках спільного плану дій між «Укртрансбезпекою», Укравтодором і Національною поліцією, починаючи з 10.05.2016 р., до Одеської, Миколаївської та Херсонської областей направлено додаткові групи інспекторів «Укртрансбезпеки» для організації цілодобової роботи пересувних вагових комплексів з метою здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на дорогах загального користування.


Один із габаритно-вагових комплексів було обладнано на трасі Київ—Одеса в районі села Дачне Біляївського району Одеської області. За перевантаження автоперевізникам загрожують штрафи. Але водії досить швидко знайшли вихід: ділянку траси, на якій ведеться ваговий контроль, просто об’їжджали через село Паліївка Біляївського району. Місцеві жителі гостям-далекобійникам не дуже зраділи: через них тихий путівець перетворився на пожвавлену автомагістраль, якою проходять до 200 фур на день. Обурені жителі села перекрили дорогу, змусивши далекобійників повернутися на трасу Київ—Одеса.


У районі вагового комплексу водії великовантажних автомобілів 14 травня заблокували дорогу, протестуючи проти його роботи. Далекобійники наполягають на тому, що за перевантаження повинні відповідати замовники роботи, а не виконавці, й запевняють, що вагові пункти перетворяться на розсадник корупції, як уже було раніше — бо водії знову даватимуть інспекторам хабарі, щоб ті «закривали очі» на перевантаження. Вантажівки зайняли всі смуги дороги, і рух довелося організовувати зустрічною смугою. Але вже в ніч на 15 травня автомобілі почали проходити ваговий контроль і звільняти дорогу.


Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що одним із головних напрямів його роботи є відновлення державного контролю на дорогах України. За його словами, два тижні тому в Міністерстві інфраструктури було проведено нараду з повернення вагового контролю на українські дороги. Учасниками заходу під головуванням міністра були представники міністерства, Держслужби з безпеки на транспорті, Укравтодору, Національної поліції, СБУ, морських портів, асоціацій автомобільних перевізників. «Позиція була однозначна — держава повертає контроль на дороги», — заявив В. Омелян. «Не може бути ситуації, коли замість дозволених 40 тонн перевізник везе 60—130 тонн! Це не тільки персональний ризик водія, коли автомобіль, не пристосований для такої ваги, спричинить ДТП, яке може призвести до його каліцтва чи смерті, а й руйнування дорожнього полотна з наступною небезпекою для інших учасників дорожнього руху», — зазначив В. Омелян.


Одеська область.