Державне підприємство «Укрпошта» пройшло процедуру акредитації у Міністерстві юстиції України як суб’єкт державної реєстрації. Найближчим часом через відділення Укрпошти можна буде зареєструвати як власний бізнес, так і нерухоме майно.


За повідомленням «Укрпошти», в першу чергу служби державної реєстрації почнуть працювати в Київській, Вінницькій, Львівській, Житомирській, Рівненській, Волинській, Миколаївській, Хмельницькій, Дніпропетровській обласних дирекціях та в Київській міській дирекції Укрпошти. В найближчому майбутньому планується відкриття аналогічних служб в усіх областях України.


Наразі Укрпошта укладає договори з державними підприємствами «Інформаційно-ресурсний центр» та «Національні інформаційні системи» про підключення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, а також Реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, по завершенні чого Укрпошта зможе приступити до виконання функцій, наданих їй Міністерством юстиції України у сфері державної реєстрації.


Виконання нових функцій «Укрпоштою» приведе до створення нових робочих місць із залученням фахівців з вищою юридичною освітою, які здійснюватимуть державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та реєстрацію речових прав на нерухоме майно, а також надаватимуть кваліфіковані консультації в даній сфері.


«Це дозволить максимально децентралізувати надання державних реєстраційних послуг, скоротити видатки держбюджету на утримання мережі державних реєстраторів. Завдяки розгалуженій мережі відділень Укрпошти фізичні та юридичні особи матимуть змогу отримувати адміністративні послуги за місцем проживання, заощаджуючи особистий час та транспортні витрати, а також сплачувати за такі послуги в населених пунктах, де відсутні фінансові установи», — відзначив керівник Укрпошти Ігор Ткачук.


Мета Укрпошти в сфері державної реєстрації — в найкоротші строки зробити сервіс державної реєстрації доступним, комфортним та швидким для громадян у всіх населених пунктах України, стверджують у прес-службі Укрпошти.