Вже цього місяця кияни отримують нові не лише за тарифами, а й за формою платіжки за комунальний сервіс — у вигляді повідомлень. Така система скоротить час їх обробки до однієї доби.

«Ми перейшли на нову автоматизовану систему, яка дає змогу банківським установам Києва отримувати інформацію про здійснення нарахувань споживачам та звітувати про проведені оплати у режимі он-лайн. Тепер уся інформація передаватиметься захищеними каналами зв’язку, а саме повідомлення не містить особистих даних», — пояснив Андрій Щербина, перший заступник генерального директора КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Завдяки новій системі можна буде оплатити рахунки за комірне у банку, не маючи паперової квитанції. Достатньо назвати адресу помешкання.
У ГІОЦ повідомили, що у липні кияни отримують дві платіжки: старого зразка та оновленого (повідомлення). При розрахунку можна буде використати одну з них на вибір. «Відмінна риса повідомлення — це відсутність паперового носія, який при сплаті громадяни залишали в себе. А також буде QR-код (двовимірний штрих-код), за допомогою якого можна здійснити онлайн-платіж. Усі інші поля майже не зміняться. А вже наступного місяця кияни знайдуть у своїх поштових скринях лише повідомлення», — каже Андрій Щербина.
У свою чергу гендиректор ПАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький зазначив, що мешканці, які впродовж трьох місяців не сплачували за воду, отримали квитанції з показниками середньомісячного споживання. Квартирам, де ніхто не зареєстрований, але користуються послугами, призначена плата з розрахунку на одну особу.