Укр | Рус
Футбол. Динамівці не пустили конкурента у відрив Допомогу при народженні дитини онлайн оформили 20 тисяч українців — Гройсман Ягланд про трагедію в Керчі: РФ відповідає за порушення на окупованих нею територіях Лондон вийшов на марш з вимогою референдуму стосовно угоди щодо Brexit Хокей. «Донбас» здолав і чемпіона Ісландії Велоспорт. Першого дня – дві нагороди «Хода за свободу» – проти торгівлі людьми Синод УПЦ КП змінив форму титулу предстоятеля УПЦ КП звернулася з листом до Вселенського Патріарха Варфоломія та Синоду Вселенського Патріархату Футбол. «Зоря» прокинулася, але потяг уже пішов… УПЦ КП закликає розпочати підготовку до об’єднавчого Собору Москва звинуватила Вашингтон у "фабрикації" приводів для санкцій На ділянці дороги Стрий – Мамалига біля міста Долини влаштовують нове асфальтове покриття Рівненська ОДА підписала Меморандум про співпрацю з Німецько-українським фондом Підроблені акцизні марки та сумнівної якості продукцію вилучили поліцейські у Здолбунові
Загрузка...
На головну
15.07.2016

Віктор ОГНЕВ’ЮК: «Якби мені дали право вибору: дванадцятирічна школа чи гідне становище вчителя, я обрав би останнє»

Законопроект «Про освіту», який нині практично готовий до вирішального розгляду сесійною залою, без перебільшення можна вважати доленосним не лише для освітянської сфери, а й для країни. Попри чинну парламентську більшість, представники якої створили кістяк законопроекту, попри підтримку профільним міністерством, його доля не визначена. Учительська громадськість сприйняла документ неоднозначно. Серед коаліціантів теж не бракує суперечок. Надто цей закон всеосяжний за сферою суспільного впливу.

На жаль, у Вас немає доступу до даного матеріалу.
Для отримання доступу вам необхідно передплатити платні послуги або авторизуватися.
Передплата

Всі статті рубрики На головну