У гірничо-металургійному комплексі через проблеми із перевезенням публічно-акціонерним товариством «Укрзалізниця» сировини для металургійних підприємств склалася критична ситуація. З відповідним зверненням до голови Комітету Верховної Ради України з питань промислової політики та підприємництва Віктора Галасюка (на знімку) звернулося об’єднання підприємств «Укрметалургпром».

 

 

За даними «Укрметалургпрому», незважаючи на складні економічні умови, українським металургам у першому півріччі 2016 року порівняно з аналогічним періодом 2015-го вдалося на 10 відсотків наростити обсяги виробництва — до 12,5 мільйона тонн сталі. До того ж підприємства галузі майже повністю зберегли трудові ресурси та підвищили середньомісячну зарплату працівникам майже на 20 відсотків (із 6 400 до 7 604 гривень) Однак, згідно з експертними оцінками, обсяги виробництва сталі могли б досягти 16 мільйонів тонн, що забезпечило б додаткові 1,8 мільярда доларів США експортних надходжень. Зокрема, йдеться про недостатню пропускну можливість інфраструктури (наприклад, залізничний перегін Комиш-Зоря—Волноваха), дефіцит тяги, а також недостатнє забезпечення пальним.


В. Галасюк офіційно звернувся до Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана для невідкладного налагодження належного транспортного обслуговування «Укрзалізницею» підприємств ГМК.


«Транспорт не повинен бути «вузьким місцем» для виробництва, через яке металургійна галузь недоотримує експортну виручку! Це серйозний удар по всій промисловості та економіці, а значить, і по курсу гривні та стабільності цін у магазинах», — зазначає у листі Віктор Галасюк.


Також народний депутат, як він повідомив «Голосу України», пропонує провести спільну нараду за участю керівництва Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства інфраструктури, Міністерства енергетики та вугільної промисловості, Комітету Верховної Ради з питань промислової політики та підприємництва та фахівців ОП «Укрметалургпром» задля на-працювання плану невідкладних заходів.

 

ДОСЛІВНО

 

Голова Комітету з питань промислової політики та підприємництва Віктор ГАЛАСЮК:


«Транспортні проблеми «вічні», але, мабуть, не дарма уряд підвищив тарифи на залізничні вантажні перевезення: минулого року — на 30 відсотків, нинішнього — на 15. Ефективне управління транспортом — це не просто підвищення тарифів, це комплексне задоволення потреб споживачів, у тому числі української промисловості та ГМК».