Велетенський Іл-76, який разом із вантажем може важити до 217 тонн, зі складу 25-ї бригади транспортної авіації, вийшовши на максимально можливий горизонтальний політ над самою поверхнею, приземлився на ґрунт поряд зі штатною злітною смугою свого аеродрому. Таким чином екіпаж на "відмінно" виконав складне навчальне завдання, яке нині вперше було відпрацьоване, починаючи з 1990-х років.

 

Нагадаємо, що саме мелітопольські пілоти вже не перший рік виконують небезпечні польоти на данську військову станцію на півночі острова Гренландія. Там сідати доводиться на лід, на скорочену злітну смугу, і фактично без будь-якої допоміжної навігації та управління польотами. Останній раз місячна операція із завезення пального завершилася 1 травня поточного року.

 

І ще: в черні 2011-го мелітопольську частину відвідав данський крон-принц (спадкоємець престолу) Фредерік, аби особисто подякувати українським пілотам за їхні зусилля в допомозі полярникам Данії. Фредерік сам брав участь у полярній експедиції 2000 року, певний час служив на флоті, втім він, окрім того, навчався і в королівській льотній школі ВПС Данії.

 

Леонід СОСНИЦЬКИЙ.

 

Запоріжжя.

 

Голос України