Влада Києва вирішила трохи спростити життя городянам і тепер, звернувшись до найближчих від домівки відділень Центру комунального сервісу (ЦКС), вони можуть вирішити всі поточні питання, пов’язані не тільки із квартплатою, а й з постачанням холодної води. Людям уже не треба їхати через усе місто на Троєщину в розрахунковий департамент «Київводоканалу», а можна вибрати будь-який з 74 ЦКС, які працюють за принципом «єдиного вікна» і «одного звернення». Для жителів Печерського й Солом’янського районів, де поки що немає сервісних пунктів ЦКС, у приміщеннях колишніх ЖЕКів працюють пункти «Київводоканалу», де можна підписанти договори з населенням.


Як розповіла генеральний директор ЦКС Катерина Саркісова, у сервісних центрах, тепер також приймають документи для оформлення договору на надання послуг, заявки на повірку й опломбування лічильників, оформляють довідки про заборгованість із житлокомунпослуг, коректують дані особистих рахунків громадян—абонентів «Київводоканалу». Можна також отримати консультацію у фахівців, передати показання своїх лічильників для нарахування плати. Усе це стало можливим днями — після підписання договору між постачальниками води та ЦКС.


Крім того, у Києві завершується робота над проектом створення об’єднаної системи управління роботою з абонентами в сфері ЖКГ. У результаті жителі міста зможуть користуватися послугами повноцінного особистого кабінету й управляти своїми розрахунками он-лайн, не переходячи від сайту до сайту кожної компанії-постачальника послуг. Усі дані концентруватимуться на сайті ЦКС. А його сервісні центри в районах стануть загальними фронт-офісами для обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг. Громадянам не доведеться звертатися до різних служб для розв’язання своїх проблем, а компаніям—постачальникам послуг утримувати офіси для прийому громадян і cаll-центри.


Вл. інф.