Перші кроки на новій посаді Ігоря Ткачука (на знімку), виконуючого обов’язки директора державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» у трудовому колективі зустріли по-різному.

Хоча приводу для сумнівів, на перший погляд, бути не повинно, новий призначенець першим своїм наказом підвищив зарплату портовикам на 37 відсотків, та ті хто сумнівається, все-таки знайшлися.

Вони скептично казали, що, мовляв, новий директор шукає популярності в робітників, а тому й почав свою діяльність із такого неординарного за нинішніх важких економічних часів кроку.

 

 

Але скептицизм тих, хто сумнівається, потроху зникає. З ініціативи Ігоря Ткачука відбулася зустріч керівників профспілок морських торговельних портів України. Він запропонував головам профспілок морських портів України посилити захист інтересів водників не тільки у себе на підприємствах, а й приходити на виручку колективам, де кризові явища ставлять під загрозу роботу підприємства. Для цього в галузі ініціювали підписання меморандуму про взаємовиручку в обстоюванні прав співробітників спільними зусиллями.


На профспілковому вічі в Одеському порту брали участь голови профспілок морських торговельних портів Одеси, стивідорної компанії «Ольвія» (колишнього Октябрська, Чорноморська (Іллічівська), Южного, об’єднаної транспортної профспілки та Федерації профспілок працівників морського транспорту.


Володимир Зайков, очільник Координаційної ради голів профспілкових комітетів морських портів України, розповів про нового керівника одеських портовиків і представив учасникам нового в. о. директора ДП «Одеський МТП» Ігоря Ткачука, який, як з’ясувалося, має понад десятилітній досвід профспілкової діяльності в транспортній сфері й прекрасно знає законодавство: — У 1998-му ми об’єднали в профспілку перевізників України: маршрутки, таксі, вантажний транспорт області, щоб захистити їхні права, — пояснив Ігор Ткачук. — І профспілка успішно працює донині. Моє основне завдання — захистити колектив, який заробляє кошти для підприємства. І першим рішенням на посаді керівника Одеського порту я підтримав пропозицію профспілки про підвищення зарплати співробітникам уже з жовтня на 37%. Сьогодні ми переглядаємо фінансовий план, щоб була можливість подальшого зростання окладів. Причому не за рахунок скорочення видатків підприємства, а пошуку та реалізації можливості додаткових послуг і замовлень, залучення вантажопотоків, суднозаходжень, інвестицій. Але зі збереженням трудового колективу, — підкреслив директор Одеського порту, пообіцявши, що стане професіоналом і в морській галузі. — Головне — не створювати конфліктні ситуації і йти в одному погодженому напрямі. Із профспілками ми знайшли цілковите взаєморозуміння з першого ж дня спілкування й продовжуватимемо працювати, — сказав на завершення Ігор Ткачук. 


Голова профспілки порту стивідорної компанії «Ольвія» (колишній Октябрськ) Олександр Калошин зазначив, що сьогодні треба погоджувати будь-які рухи з зарплати із міністерством, адміністрацією та низкою служб, що займає багато часу. І добре було, щоб цей процес спростити.


Сергій Бризгалов, лідер профспілки порту Чорноморск (Іллічівськ), звернувся із проханням сприяти просуванню законопроекта про порядок відшкодування інвесторам коштів на будівництво гідротехнічних споруд у порту. На його думку, це дасть можливість розвивати порти, обновляти інфраструктуру. Ігор Ткачук пообіцяв порушити це питання на рівні міністерства, бо вважає, що сьогодні особливо важливе залучення інвестицій у порт, місто, державу.


— Але, знаю з досвіду, — наголосив керівник Одеського порту, — що потрібно виявляти більше ініціативи, стукати в усі кабінети й домагатися мети. Тоді все вийде.


Усі учасники зустрічі одностайно проголосували за об’єднання профспілок і обстоювання прав працюючих спільними зусиллями. Меморандум буде підписано і набуде чинності після його публікації.


Крім того, надійшла пропозиція створити своє представництво в Києві, щоб оперативно реагувати й впливати на всі події, що зачіпають інтереси колективів підприємств морської галузі, мати можливості взаємодії з народними депутатами. На найближчій Координаційній раді лідери профспілок морських портів мають намір обговорити проект нової Морської адміністрації та намітити план основних акцій наступного року.

Одеса.