«Голос України» вже повідомляв, що фахівці Світового банку, котрі працюють у Києві над сучасною схемою дорожнього і транспортного руху, разом із міською адміністрацією вже розпочали реалізацію дуже важливого сценарію — створення 112 нових маршрутів. Серед них три нічні автобуси від Центрального залізничного вокзалу у віддалені райони міста, а також магістральні тролейбусний маршрут і п’ять автобусних. Вони повезуть пасажирів через усе місто вже навесні. Наприклад, від станції метро «Чернігівська» до окраїн Борщагівки, від вулиці Смолича до Контрактової площі, від вулиці Північної до Центрального залізничного вокзалу, від вулиці Милославської до станції метро «Лісова», від проспекту Гонгадзе через вулицю Автозаводську до Подолу.

 

У столиці днями презентували далекомагістральний тролейбусний маршрут, запропонований експертами Світового банку в рамках зміни транспортної моделі столиці, який з’єднає Троєщину із Солом’янкою — вулицею Кадетський Гай. З 15 листопада він працюватиме в тестовому режимі. Підписано розпорядження про фінансування будівництва деяких відсутніх елементів (основна лінія є) майбутньої тролейбусної лінії в 2016—2017 роках. Це не перша спроба перевозити киян на далекі відстані наземним транспортом: автобус № 114 уже майже рік возить пасажирів з Деснянського району на велику відстань — через Поділ на Центральний залізничний вокзал, і кияни жартома називають його «автобус безкінечність».


Який номер буде в цього маршруту, поки що невідомо. Нині його робоча назва — № 30Д. Адже він буде продовженням шляху нинішнього тролейбуса № 30. Пересування його планується смугою для комунального транспорту (крайня праворуч), позначеною знаком «А», що вже давно успішно функціонує, від Троєщини до Шулявки. Навіть під час заторів вона завжди вільна. А основні зупинки цього тролейбуса будуть на вулиці Милославській, на Петрівці недалеко від метро, біля станції метрополітену «Дорогожичі», на Шулявці, на вулиці Вадима Гетьмана, на Чоколівському бульварі, Севастопольській площі та вулиці Кадетський гай.


На цей маршрут мають намір додати десять нових машин великої місткості, і 28 тролейбусів зможуть перевозити людей на відстань 24 кілометри з інтервалом руху в 5—6 хвилин. Орієнтовний час у дорозі із зупинками — одна година. Планується, що пасажиропотік у тролейбуса № 30Д становитиме понад 40 тисяч осіб на день. Багатьом людям не доведеться пересаджуватися на Петрівці на тролейбус № 27, щоб дістатися до Шулявки. Це заощаджує час. Але маршрут № 27 скасовувати не будуть, тому що він з’єднує важливі транспортні пересадкові вузли — Петрівку і Київ-Волинський, проходячи біля станцій метрополітену трьох ліній: червоної, синьої та зеленої. Швидше за все, закриють маршрут тролейбуса № 21 «Кадетський гай — вул. Дегтярівська» як цілком дублюючий новий № 30Д.


Із маршрутних таксі   № 550 залишаться в експлуатації лише «Богдани», а машини більшої місткості переведуть на інші ділянки для роботи у звичайному режимі. Влада столиці також сподівається, що з напрямку Троєщина—Чоколівка за допомогою далекомагістрального тролейбуса вдасться витиснути приватних маршрутників і це розвантажить трафік.