У середньому на десять відсотків подорожчала продукція Хмельницького хлібокомбінату, підприємства, що є одним із найбільших виробників у краї. У роздрібній торгівлі буханка тепер замість восьми коштуватиме дев'ять гривень. Як повідомив комерційний директор комбінату Сергій Білик, хлібопекарі вже зіткнулися із зменшенням попиту на їхню продукцію: якщо раніше родина купувала в середньому буханець на день, то тепер обмежується половиною, а то й четвертиною. Через зниження купівельної спроможності населення добова норма виробництва хлібобулочних виробів на цьому підприємстві впала на тонну-півтори. Для виробництва це серйозні втрати. Тож для того, щоб втримати хоча б невеликий відсоток рентабельності, змушені були піти на підвищення вартості хліба та іншої продукції.

 

Зі схожими проблемами стикаються і на інших виробництвах переробної галузі. Тож не виключено, що хліб лише розпочав ланцюг нового цінового підвищення на продукти.

 

Ірина КОЗАК.

 

Хмельницький.

 

Голос України