Систему онлайн-консультацій та інформування населення про призначення субсидій через смс-повідомлення чи електронну пошту запроваджено в департаменті соціальної політики Вінницької міськради.

 

-- Уже завершено тестування нової форми спілкування, невдовзі вона запрацює у повноцінному режимі, -- повідомила керівник департаменту соціальної політики Вінницької міськради Лариса Попова на засіданні колегії. -- Наші працівники надаватимуть консультації через чат-листування. Триває робота над упровадженням ще одного електронного механізму -- інформування про призначення субсидій у формі смс-повідомлень та через електронну пошту.

 

За статистикою, упродовж минулого року кожен працівник департаменту в середньому приймав протягом дня 41 відвідувача. На цю структуру припадає 75 відсотків від усіх звернень, що надходять від вінничан до міської ради. Запровадження елементів електронного обслуговування заощаджуватиме час замовників і надавачів послуг.

 

Загалом у "Прозорих офісах" міської влади надають через електронні носії 25 видів послуг. Не виходячи з дому, можна замовити довідку про перебування на обліку для отримання земельної ділянки під індивідуальне будівництво, виписку з документації із землеустрою чи інформацію про зміну назви вулиці, направлення для дітей у дошкільні навчальні заклади тощо.

 

Віктор СКРИПНИК.

 

Вінниця.

 

Голос України