За сім місяців нинішнього року фахівці Кременчуцького заводу дорожніх машин відвантажили своїм замовникам 34 асфальтозмішувальні установки. Це на дві одиниці більше, ніж їх було відправлено за весь 2016-й. Водночас, за даними прес-служби підприємства, портфель замовлень уже сформований майже до кінця року.

На знімку: у цехах «Кредмашу» вже починають забувати про вимушені простої.

Не менш важливо й те, що триває постачання головної продукції «Кредмашу» саме вітчизняним дорожникам. До того ж ідеться про установки нового покоління, модернізовані і за технічними параметрами, і за сучасними стандартами екологічної безпеки. Тільки в липні споживачам відвантажили дві такі установки — КДМ 206 і КДМ 208.
Нині більша частина продукції заводу використовується на будівництві та ремонті доріг в Україні. Хоча ще кілька років тому про такі пропорції між експортом і внутрішніми поставками на заводі лише мріяли. А оскільки раніше експорт був зорієнтований переважно на Росію, то одному з провідних підприємств машинобудівної галузі Полтавщини вкотре довелося пережити нелегкі часи. Своєрідному перезапуску виробництва посприяло нарощування обсягів дорожнього будівництва в нашій державі. Тож, скажімо, вже другий рік відрізок траси Суми—Олександрія від Полтави до Кременчука застеляють асфальтом, виготовленим на установці «Кредмашу». Попри те, що коштувала вона 17 млн. грн., її охоче придбали виконавці робіт.
Водночас на підприємстві дбають про задоволення потреб тих, хто виконує менші обсяги робіт, зокрема й при так званому ямковому ремонті шляхів. Віднедавна тут почали виготовляти міні-гудронтатор КДМ 337. Уже п’ять таких агрегатів істотно полегшують роботу вітчизняних комунальників і дорожників. Допомагатиме їм і ще одна новинка — регенератор асфальту РА 802. Він призначений для виготовлення асфальтобетонної суміші безпосередньо біля місць ремонту. Тож тільки за рахунок того, що її не доведеться возити з асфальтобетонних заводів, вартість робіт зменшується фактично наполовину.
На «Кредмаші» готові виготовляти й інших механізованих помічників для своїх партнерів. Головне, щоб темпи дорожнього будівництва не знижувалися.

Фото з архіву автора.