Тетяна Мережко (Київ):
Чи доведеться замінювати ID-картку у разі зміни реєстрації місця проживання або інших даних?
 

Начальник Головного територіального управління юстиції Києва Станіслав Куценко:
— У разі зміни реєстрації місця проживання, сімейного стану та відомостей про дітей ця інформація в хронологічному порядку додаватиметься на електронний носій без потреби заміни ID-картки. Для цього були закуплені 39 зчитувачів інформації ID-паспортів, які розмістять у структурних підрозділах управління юстиції Києва — державних нотаріальних конторах, відділах державної реєстрації актів цивільного стану та державних виконавчих службах.
Однак інформація щодо місця проживання буде лише на електронному носії ID-картки. Поки повноцінно не запрацює електронне урядування в країні, державна міграційна служба разом із ID-карткою безплатно видаватиме громадянам виписку про реєстрацію місця проживання. Для цього необхідно буде у передбачений законодавством термін звернутись у міграційний підрозділ або Центр надання адміністративних послуг, і зміни внесуть на електронний носій.
Також за допомогою зчитувачів відбуватиметься швидкий обмін даними між реєстрами. Тепер паспортні дані вручну не вноситимуться і не треба буде робити ксерокопію паспорта або інших документів. Інформація зчитуватиметься в електронному вигляді, і далі її буде набагато легше використовувати.
Впевнений, що незабаром і приватні підприємства також почнуть закуповувати зчитувачі, адже за допомогою їх легше ідентифікувати особу.

Сергій МЕЛЬНИК.