Луганщина сьогодні формує свій позитивний імідж. Як доводить життя, це дуже актуальна для неї тема. Військова агресія проти України завдала великого удару регіону з великим науковим, промисловим та аграрним потенціалом. Для багатьох громадян України і значною мірою для іноземців Луганщина асоціюється з війною, переселенцями та різними негараздами. За таких умов дуже важко переконати іноземних інвесторів реалізовувати свої проекти саме тут.
Для досягнення ефекту при формуванні позитивного іміджу увага влади сьогодні зосереджена на створенні комплексного підходу до цієї великої роботи. Йдеться насамперед про аналітику, соціологічні заміри, формування брендингу регіону, який вирізнятиме область серед інших. Завдяки цьому, вважає заступник директора — начальник управління департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності ОДА Костянтин Мєшков, «збільшиться інвестиційна, туристична привабливість регіону, область зможе бути активним суб’єктом зовнішніх відносин, залучати інноваційні технології в усі сфери економіки регіону, розвивати науково-технічну співпрацю тощо».
Є пропозиція зробити символом Луганщини бабака. І одним з перших кроків у цьому напрямі став конкурс художньої творчості з живописної композиції «Луганський бабак миролюбний та хазяйновитий». «Ця тваринка, як берлінське ведмежа Кнут, може сприяти ребрендингу області, створенню позитивних асоціацій на противагу усталеному уявленню про нас як винятково зону бойових дій», — вважає очільник області Юрій Гарбуз.