Нині в Україні сигарети можна побачити у вітрині будь-якого кіоску. Тютюнова індустрія вдається до всілякого прикрашання пачок, щоб зробити їх привабливими для дітей та підлітків, адже нові курці з’являються саме серед них. Це підтверджує статистика: понад 60% дорослих почали курити ще до 18 років.


Зверніть увагу на вітрини кіосків біля шкіл, на зупинках громадського транспорту — вони рекламують сигарети. Ми повинні захистити дітей від цієї агресивної пропаганди тютюнових виробів. Для цього необхідно ухвалити законопроект № 4030а. Розраховуємо на підтримку народних депутатів, віримо, що вони так само, як і ми, не хочуть, щоб діти курили, тому ухвалять цей важливий законопроект про заборону видимого розміщення сигарет у місцях продажу.


Лілія ОЛЕФІР,
виконавча директорка ГО «Життя».


Київ.