Македонське видання «Вечір» напередодні Нового року знову звернулося до передбачень пророчиці Ванги, яка народилася в нині македонському місті Струміца. Газета нагадала, що Ванга передбачила терористичну атаку в Нью-Йорку в 2001 році, появу терористичної організації «Ісламська держава» і відокремлення Великої Британії від європейського співтовариства.
Люди, які вивчають її пророцтва, запевняють, що на 2018 рік вона напророчила появу на планеті нової наддержави, яка випередить за економічним розвитком та озброєнням Америку. Цією могутньою країною нібито стане Китай.
Друге пророцтво полягає в тому, що вчені відкриють на одній із планет Сонячної системи новий вид енергії, яка дозволить землянам підкорити космічні простори й у майбутньому замінити види енергетичних ресурсів, що вичерпуються. Припускається, нову енергію буде знайдено на Венері. Це позв’язують із тим, що Національне космічне агентство США (НАСА) в 2018 році запускає нову програму дослідження Всесвіту «The Parker Solar Probe» і його автоматичні зонди дуже близько наблизяться до Сонця. Ванга передрекла, що під час цієї космічної місії НАСА й буде відкрито нову енергію, хоча американська програма з вивчення космосу в 2018 році не передбачає посадки автоматичних станцій на Венері. Але багато відкриттів у світі здійснюється випадково. Може, так станеться й цього разу?