Дніпропетровську область нещодавно з робочим візитом відвідала дружина Президента України Марина Порошенко. У поїздці її супроводжувала народний депутат, голова Дніпровської міської організації партії «БПП «Солідарність» Тетяна Ричкова. М. Порошенко та Т. Ричкова відвідали Алею пам’яті біля облдержадміністрації. Дружині Президента розповіли про меморіальний комплекс, на стелах якого розміщені світлини понад 500 загиблих на Майдані та на сході мешканців Дніпропетровщини. Марина Порошенко та Тетяна Ричкова вшанували пам’ять полеглих за свободу та незалежність нашої країни.
«Знаково, що ми разом із Мариною Порошенко прийшли на Алею пам’яті у той день, коли на Донбасі відбувається обмін полоненими, якого, затамувавши подих, чекає вся країна. Додому повернуться українські герої, які потрапили до рук ворога, пройшли жорстокі випробування в російському полоні. Про це ми там думали, про це говорили», — розповіла Тетяна Ричкова.
У цей день разом із дружиною Президента народний депутат відвідала дніпровську школу №89, в якій колись сама навчалася. Нині школа завдяки зусиллям Марини Порошенко, що є головою Благодійного фонду Порошенка, є учасником освітнього проекту Фонду «Інклюзивна освіта — рівень свідомості нації». У школі, зокрема, обладнана ресурсна кімната із декількома зонами — ігровою, релаксаційною, соціально-побутовою, де діти напрацьовують повсякденні навички. Також тут є інтерактивна карта та комп’ютерне обладнання.
«Те, що робить Марина Порошенко, — надзвичайно важливо, адже інклюзивна освіта дасть змогу дітям з особливими освітніми потребами відчувати себе рівними і вільними у суспільстві, дозволить мати друзів, відкриє дорогу до самостійного життя, достойного працевлаштування. Українська школа поступово змінюється, і це я бачу на прикладі тієї, де колись вчилась сама», — зазначила Тетяна Ричкова.
Крім того, як повідомила прес-служба партії, днями представники Дніпровської міської «Солідарності» привітали із новорічними святами дітей із родин бійців АТО, багатодітних та малозабезпечених. Серед них були і діти з особливими освітніми потребами.