Херсон. Каховський виробник майонезу систематично вводить в оману споживачів. Такого висновку дійшли експерти територіального відділення Антимонопольного комітету в Херсонській області, дослідивши зразки продукту. З’ясувалося, що в магазини та супермаркети цей виробник постачає партії товарів з написом «Майонез». Насправді ж частка жиру в цій продукції становила 15—30 відсотків, тоді як жирність майонезу має бути не меншою за 50 відсотків.
Такий маркетинговий хід співробітники АМКУ визнали порушенням Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції». Виробнику рекомендували позначити на етикетках, що продається не майонез, а майонезний соус. Інакше контролюючий орган може діяти і жорсткіше — аж до судового позову та фінансових санкцій.
126
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Комітет з питань енергетики та житлово-комунальних послуг провів виїзне засідання на Харківщині щодо питань функціонування об’єктів критичної інфраструктури на прифронтових територіях
-
2Палата представників Конгресу США схвалила майже 61 мільярд доларів на допомогу Україні
-
3Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні — березні 2024 року
-
4В Україні засіяно вже понад 2 мільйони гектарів ярих зернових і зернобобових, — Комітет з питань аграрної та земельної політики
-
5Весняна сесія ПАРЄ завершила свою роботу