Найстаріший, мабуть, довгобуд Закарпаття — Углянську дільничну лікарню — урочисто здали в експлуатацію. Медзаклад, такий необхідний для цієї віддаленої гірської місцини в Тячівському районі, почали споруджувати ще у 1981 році. Тоді вдалося звести й накрити дахом цегляну коробку, що врятувало її від подальшої руйнації. З початку 80-х й до 2013-го будівельні роботи на об’єкті розпочиналися чотири рази і щоразу заморожувалися через... брак коштів.

Під час відкриття лікарні.

— Кожна нова влада, що приходила в область останні десятиліття, обіцяла нам завершити будівництво, — сказав на відкритті лікарні сільський голова Углі Валерій Феєр. — А вдалося це зробити тільки тепер. У серпні 2016-го Геннадій Москаль під час робочої поїздки Тячівщиною заїхав у наше село, щоб подивитися на проблемні об’єкти. Ми попросили одного: допомогти завершити будівництво лікарні і дуже вдячні, що він відгукнувся.
Село отримало сучасний медзаклад, якому можуть позаздрити деякі районні лікарні. Отже, повідомляють з ОДА, Углянська дільнична лікарня обслуговуватиме 16 тисяч мешканців чотирьох сіл Тячівського району — Углі, Великої Углі, Колодного і Кричева. В урочистому відкритті, яке стало подією для всього краю, взяли участь керівник області Геннадій Москаль, голови РДА і райради Василь Дем’янчук та Іван Фабрицій, директор департаменту охорони здоров’я ОДА Володимир Маркович, місцеві мешканці та гості села.
— У Тячівському районі (який, до речі, найбільший в Україні за площею) найкраща ситуація з приростом населення, тому відкриття нового об’єкта — цілком закономірне, — зазначив Геннадій Москаль. — Хочу наголосити, що ми й надалі здаватимемо в експлуатацію соціальні заклади, зокрема й довгобуди, які простоювали десятиліття. І це стосується не тільки Тячівщини, а й усієї області.
Дільнична лікарня вже прийняла перших пацієнтів із числа мешканців Углі та сусідніх сіл. Для їх кращого обслуговування персонал отримав від обласної та районної влади подарунки — комп’ютерне обладнання, а також сертифікати на маніпуляційне і медичне обладнання.

Фото прес-служби ОДА.