Укр | Рус
Бокс. Чемпіонська «машина» Джошуа нокаутував Повєткіна в сьомому раунді! Спортивна гімнастика. Дзвінке повернення Верняєва! Футбол. Чергова поразка «Арсеналу» Від загострення відносин між Угорщиною та Україною виграє лише Росія - Климпуш-Цинцадзе Китай і Ватикан підписали історичну угоду щодо єпископів Чиста лікарня безпечна для пацієнта: це можливо і в Дубровиці Футбол. «Леви» між собою не виявили сильнішого Вихованець Рівненського клубу «Ліга Чемпіонів» здобув срібло на чемпіонаті світу з кікбоксингу У Рівному поліцейські викрили аферистку, яка ошукала чотирьох власників ресторанів ОБСЄ: Біля кордону з РФ знову помітили колону вантажівок Бойовики за добу сім разів обстріляли позиції ООС — штаб ОБСЄ: Попри "шкільне перемир'я", обстрілів побільшало на 30% Метою тиску Угорщини на Україну може бути отримання дивідендів від Росії - МЗС Порошенко: Санкції - єдиний засіб впливу на агресора, і вони працюють Кількість загиблих унаслідок аварії порома у Танзанії зросла до 207
Загрузка...
Голосування
Чи стежите ви за курсом валют?

Голосувати

Чи довіряєте ви українським банкам?

Голосувати

На вашу думку, який найкращий метод зберегти заощадження?

Голосувати

На що ви витрачаєте найбільшу частку місячного бюджету?

Голосувати

Чи вдається вам щомісяця заощаджувати?

Голосувати
На головну
13.03.2018

Як змінюватиметься апарат Верховної Ради

Надія СМІЯН.

У Верховній Раді відбулася стратегічна сесія, під час якої обговорювали напрями реформування парламентського апарату. «Захід дуже потрібний, вагомий і доленосний, — зауважив на початку сесії перший заступник керівника апарату Верховної Ради — керуючий справами Петро Боднар, звертаючись до своїх колег. — Кожен із вас є експертом найвищого рівня в державі, кожен багато років працює в цьому колективі й досконало знає свою роботу та її специфіку».

Перший заступник керівника апарату Верховної Ради України — керуючий справами Петро Боднар, заступник керівника апарату Верховної Ради України Микола Шевчук.

Фото Сергія Ковальчука.

Як відомо, два роки тому в законодавчому органі влади було представлено дорожню карту реформи українського парламенту, напрацьовану Місією з оцінки потреб Верховної Ради України під керівництвом колишнього президента Європарламенту Пета Кокса. Ці рекомендації народні депутати затвердили і визначили основою для запровадження змін у своїй роботі на шляху до інтеграції в ЄС.

За словами П. Боднаря, стратегічна сесія спрямована, передусім, на те, щоб з’ясувати слабкі та сильні сторони в діяльності апарату Верховної Ради. І це тільки перший крок на довгому шляху, кінцевою метою якого є реформа парламенту — «тобто наш із вами план розвитку», зазначив П. Боднар. «Звичайно, ми повинні реагувати на виклики, які стоять перед суспільством, Верховною Радою і нами насамперед», — зауважив він.

Захід відбувався у форматі «світового кафе». Це спосіб обговорення питань у групі, під час якого акцент робиться на спілкуванні між учасниками і на продукуванні нових думок та ідей. За словами директора генерального департаменту Національного агентства з питань держслужби Наталії Алюшиної, яка виступала в ролі тренера, такі заходи відзначаються максимальною ефективністю. Іноді люди самі не усвідомлюють, якими володіють знаннями, каже вона, а такі зібрання дають змогу виокремити цінну інформацію. «Це найбільш необхідний інструмент на сьогодні для координації зусиль та думок і розуміння спільної позиції, — зауважила Н. Алюшина. — Зміни неминучі, і необхідно визначитися зі складними питаннями, з питаннями, що потребують розв’язання в контексті парламентської реформи, яка ось-ось має відбутися».

Учасники стратегічної сесії розділилися на п’ять груп. Кожна з них працювала над своїм переліком проблемних і сильних питань, які виникають під час роботи. Їх звели в один список для подальшого аналізу та опрацювання. Усю цю діяльність детально зафіксовано та записано для того, щоб не пропустити жодної цінної думки. У результаті — з’являться спільно напрацьовані ідеї, які допоможуть апарату працювати більш злагоджено, продуктивно та комфортно.

Після обговорення в рамках кожної групи, зрештою, було озвучено низку проблем, із якими нині доводиться стикатися. Йшлося, зокрема, про вирішення кадрових питань, створення сучасного прес-центру, удосконалення конкурсної процедури призначення на посаду, зміни структури оплати праці для залучення молодих фахівців, боротьбу із законотворчим спамом, запровадження електронного документообігу. З приводу останнього, наприклад, зауважували, що дуже багато електронних документів не замінюють, а просто дублюють паперові. Відтак час і досі витрачається на процеси, які легко можна замінити новітніми технологіями. Під час обговорення виникали дискусії та лунали пропозиції для вирішення тих чи інших питань.

У заході брали участь керівники управлінь апарату Верхової Ради, голови секретаріатів профільних комітетів та парламентських фракцій.

 

Всі статті рубрики На головну