За два тижні японська контейнерна лінія «Ocean Network Express» (ONE) відкриває сервіс в Україні через термінал ДП «Контейнерний термінал Одеса» (ДП «КТО») в Одеському порту.  Відповідний контракт уже підписаний.

Генеральний директор ДП «КТО» Анастас Коккін переконаний, що підприємство й Одеський  морський торговельний порт збережуть лідерство на контейнерному ринку України: «Кожна компанія, включаючи Maersk, має право розглядати й шукати найвигідніші або найексклюзивніші умови для своєї роботи на ринку України. При цьому ДП «КТО» як найбільший в Україні й публічний термінал, послугами якого користується найбільша кількість контейнерних ліній, надає ринкові й рівні умови роботи для всіх клієнтів, незалежно від їхніх розмірів і рейтингів», -- заявив він.

Також генеральний директор ДП «КТО» наголосив та тому факті, що збереження лідируючих позицій ДП «КТО» вдається досягати за рахунок поетапної реалізації спільного із ДП «Адміністрація морських портів України» проекту розширення термінала на Карантинному молу, в рамках якого в 2018 році буде продовжено будівництво захисного хвилелому.

Одночасна обробка двох контейнеровозів з високою продуктивністю дала змогу ДП «КТО» фактично повністю уникнути простоїв судів в очікуванні постановки до причалів.

Зокрема, за 2016--2017 роки на нових причалах Карантинного молу було оброблено в цілому понад 240 тисяч TEU, тобто майже 40% усього вантажопотоку ДП «КТО». Це значно більше, ніж обсяги кожного з терміналів, які працюють у портах Южний і Чорноморськ за той самий період.

Одеса.