Укр | Рус
Футбол. Вирішальний матч «Шахтаря» проти «Ліона» розсудить один із найвідоміших арбітрів світу Шпиталь на колесах від Рівненщини - у подарунок військовослужбовцям Голова Верховної Ради України А.В.Парубій з 10 по 14 грудня 2018 року здійснює офіційний візит до Республіки Корея Кожен полонений моряк має власного адвоката - Денісова Різдвяний ярмарок та алкоголь: сумісні чи ні? СБУ на Закарпатті заблокувала провокативну рекламу Євросоюз оприлюднив санкційний список організаторів «виборів» в ОРДЛО Позбувся «Мерседеса спринтера» - бо порушив митні правила Щоденне зведення Міноборони України щодо обстановки в районі проведення операції Об’єднаних сил з Києва до Берегового привезли екскурсійний поїзд Не сплатив понад 2,7 млн грн податків... Президент України привітав Аннеґрет Крамп-Карренбауер з обранням на посаду Голови Християнсько-демократичного союзу Німеччини Майже 7000 жителів Рівненщини захворіло на ГРВІ у перший тиждень зими ІТ-фірму в Оксфорді відкрив О. Ковальчук із Чернівецького університету Київ: ялинки будуть чиповані
Загрузка...
На головну
10.08.2018

Серйозних відхилень від графіків немає

Людмила СТРАЖНИК

В обласному центрі триває спорудження нового мосту через річку Бистриця Солотвинська. За проектом його довжина буде 324 м, ширина — 14 м, довжина шляхопроводу — 50 м. Сталево-бетонна конструкція складатиметься з 36 опор. Це пріоритетне міське будівництво.

На знімку: Руслан Марцінків (другий праворуч) під час відвідин будівництва мосту.

Міський голова Руслан Марцінків, керівник УКБ Роман Галіпчак та директор фірми-підрядника «МЗ-112» Сергій Порожнюк провели брифінг на об’єкті, щоб розповісти про головні виклики та завдання, що постають під час реалізації проекту.
Нині будівництво йде хорошим темпом, серйозних відхилень від графіків немає. Уже завершують роботи на п’ятій опорі. Зварюють плити та покривають протикорозійними засобами. Зварюють також суцільну 322-метрову конструкцію. Далі її насуватимуть від опори до опори. Як зазначив Сергій Порожнюк, для цього використають домкратні балки вагою 1,5 т. Науковий супровід будівництва здійснюють спеціалісти Інституту електрозварювання ім. Євгена Патона, які перевірять кожен шов конструкції на міцність.
Мінімальний термін експлуатації мосту — 80 років, що набагато довше, ніж збірних конструкцій. Крім того, суцільна металева конструкція дає можливість робити сучасне освітлення, а її обслуговування набагато простіше.

Людмила СТРАЖНИК.
Фото надано міською радою.

Всі статті рубрики На головну