Укр | Рус
Загрузка...
На головну
11.08.2018

Щоб відвідувачі почувалися комфортно

Людмила СТРАЖНИК

У приміщенні Надвірнянського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в області відкрито зал обслуговування громадян. Тут є інформаційні матеріали для відвідувачів, прийом проводять вісім кваліфікованих працівників фонду, робочі місця яких обладнані сучасною комп’ютерною технікою.

На знімку: в. о. начальника головного управління ПФУ в області Роман Берчак (у центрі).

«Хотілось би, щоб це приміщення довго служило людям задля того, щоб Пенсійний фонд та його працівники надавали передбачені чинним законодавством адмінпослуги, щоб відвідувачі почувалися тут комфортно, адже це здебільшого люди похилого віку», — зазначив в. о. начальника головного управління ПФУ в області Роман Берчак під час урочистого відкриття центру. Також він побажав працівникам терпіння, витримки та завжди бути зарядженими на позитив.
Начальник Надвірнянського ОУ ПФУ в області Ігор Пацак запевнив, що відкриття цього фронт-офісу — сучасного модернізованого залу — значно поліпшить обслуговування мешканців району, а це, зокрема, майже 26 тисяч пенсіонерів.
В урочистостях узяли участь голова Надвірнянської райради Іван Гурмак та очільник РДА Олександр Кеніз, який запевнив, що «система роботи цього відділення є ознакою європейського підходу до обслуговування населення у державних установах. Це дуже зручно, що відвідувачі мають можливість економити сили і час при оформленні пенсії. Тут можна отримати будь-яку консультацію з усіх можливих питань до Пенсійного фонду».
Призначення пенсій здійснюються за новою технологією обробки документації, тобто документи майбутнього пенсіонера сканують, заяву заповнюють в електронному вигляді та роздруковують для підписання. Такі нововведення дадуть змогу уникнути черг, організувати комфортний процес надання консультацій і прийому документів, забезпечать прозорість та відкритість процедури надання послуг.

Людмила СТРАЖНИК.
Фото надано ГУ ПФУ в Івано-Франківській області.

Всі статті рубрики На головну