Укр | Рус
Пентагон відновив польоти 80% літаків F-35 після катастрофи в вересні Бойовики знову обстрілювали позиції ООС: поранено ще одного військового Болгарія не буде брати участі у "Євробаченні-2019" "Укрзалізниця" замовила собі російської фанери на 14 мільйонів У Польщі очікують на напруги у відносинах з Україною найближчим часом У Києві відреагували на рішення РПЦ: Синод йде шляхом Кремля і самоізоляції Трамп відправляє держсекретаря до Саудівської Аравії Україна не хоче асимілювати угорців з Закарпатської області - Клімкін На Хмельниччині затримали 30 чоловік, які намагалися захопити аграрну компанію У понеділок в зоні ООС загинув один військовий, двох поранено РПЦ розриває спілкування з Константинопольським патріархатом Клімкін сподівається на прийняття Радою ЄС санкцій у сфері кібербезпеки В Азовському морі стався землетрус У Петрушині відкрили дошку Петруші Стабілізація ситуації навколо Ічні триває
Загрузка...
На головну
11.10.2018

Будуємо й... одразу руйнуємо?

Ірина КОЗАК.

Нинішній рік по праву можна назвати роком доріг. У багатьох місцях активно ремонтуються ділянки магістральних шляхів. Мільярдні суми на ці цілі з бюджету отримали практично всі регіони країни. Та чи змогли ці гроші зробити наші шляхи ідеальними? За тим, як ідуть ремонти і що відбувається після того, коли вони закінчуються, тепер уважно стежать не тільки представники всіх рівнів влади, а й ті, хто ними їздить і просто ходить пішки. Що вони бачать? 

Прем’єр-міністр Володимир Гройсман оглянув стан виконання ремонтних робіт на «тещиному язику» поблизу Кам’янця-Подільського.

Фото надано прес-службою Хмельницької ОДА.

Не покладаючись на звіти

Серед інших областей Хмельниччина теж отримала свій мільярд гривень на ремонтні роботи. Тож тепер мусить звітувати, як освоюють кошти на місцях. А Прем’єр-міністр Володимир Гройсман, не покладаючись лише на звіти, сам уже вдруге за кілька останніх місяців інспектує виконання робіт у краї. Влітку оглядав ділянку неподалік обласного центру. Тепер побував на «тещиному язику» — так називають відтинок поблизу Кам’янця-Подільського, який багато років поспіль вважали одним із найнебезпечніших місць підвищеної аварійності. Як облаштовується додаткова смуга, гостю демонстрували очільники області, міста над Смотричем та керівництво дорожньої служби. Розповідали, що почали у квітні, а завершити планують у листопаді. Вже облаштували земляне полотно для додаткової смуги, провели ремонт штучних споруд, укладають вирівнювальні шари, покриття з асфальтобетону та щебенево-мастичну асфальтобетонну суміш, влаштовують зупинкові смуги, укріплюють узбіччя... За всіма цими технічними операціями вже проглядається нова гарна, а головне — безпечна дорога. До завершення недалеко: із 78 мільйонів гривень уже освоїли 76,6 мільйона.
Судячи з усього, і темпами, і якістю всі задоволені. Але Володимир Гройсман все одно наголосив, що пріоритетом у роботі дорожніх служб має бути максимально ефективне використання бюджетних коштів, а також дотримання найвищих стандартів безпеки дорожнього руху, щоб це місце нарешті перестало нести небезпеку для водіїв.
Акценти очільником уряду розставлено: безпека руху — це комплексна робота, а дороги — лише одна її складова. 
У Кабміні вже створено спеціальну Координаційну раду з питань безпеки руху, розроблено і затверджено нові норми будівництва доріг, а також започаткова-
но програми розбудови 
інфраструктури безпеки «500—500—1000», що передбачають будівництво безпечних переходів, острівців безпеки та інших об’єктів.
Щодо обраної стратегії та прийнятих програм все майже ідеально. Але варто на кілька кілометрів віддалитися від магістральних трас, як картинка починає змінюватись.

Пробивають «колії» за рік-два

Про те, що відремонтовані дороги буквально за рік-другий починають псуватись, на останній сесії заговорили депутати обласної ради.
Усе це, на думку депутатів, через те, що краєм продовжують безконтрольно курсувати перевантажені фургони, котрі і «б’ють» відремонтовані дороги. І хоча в області свого часу прозвітували про те, що почали діяти пересувні зважувальні комплекси, проте нині вже кажуть, що контроль за дотриманням правил перевезень вантажів недостатній.
Оглянули два кілометри на відрізку Кременець—Острог, на власні очі побачили значне пошкодження покриття, спричинене рухом великовагових транспортних засобів, що перевозять цукровий буряк з полів.
Хоча такі перевезення сезонні, проте шкода від них чимала, а тому в управлінні Укртрансбезпеки погоджуються: такі обстеження варто провести у всіх районах. А найближчим часом обіцяють розмістити майданчики для габаритно-вагових комплексів, які б контролювали рух ваговозів одразу за кількома напрямками — Шепетівським, Ізяславським та Білогірським.
Пункти контролю мають стояти біля об’єктів, де автівки вантажаться, приміром, біля славутських кар’єрів, звідки постійно їдуть перевантажені породою вантажівки.
Щоб врятувати обласні дороги, депутати зробили кілька запитів до відповідних служб і сподіваються, що справу вдасться зрушити з місця. 

Хмельницький.

Тим часом

Прокуратура Сумщини повідомила про підозру директору приватного підприємства. У правоохоронному відомстві вважають, що чоловік привласнив 850 тисяч гривень із майже 5 мільйонів, виділених на ремонт дороги в Сумах.

У 2016 році між підрядником та управлінням капітального будівництва міськради уклали договір на реанімацію шляхового покриття на вул. Римського-Корсакова. Після його завершення керівник підприємства вніс до актів виконаних робіт неправдиві відомості, завищивши їх обсяги та вартість матеріалів на 20 відсотків. За злочинне заволодіння бюджетними грошима, якщо це доведуть у суді, директорові загрожує від 7 до 12 років позбавлення волі.

Вл. інф.

 

Всі статті рубрики На головну