«Укрпошта» залишається національним оператором, який охоплює своїми послугами всю територію країни і доставляє відправлення до будь-якого населеного пункту, навіть найвіддаленішого від райцентру, — стверджує заступник директора з розвитку мережі Івано-Франківської дирекції АТ «Укрпошта» Тарас Біжик (на знімку).

— Натомість більшості приватних компаній цікавий ринок доставки до міст із великою кількістю клієнтів та, що важливо, відносно щільним їх розташуванням. Села для них нецікаві. Ми ж надаємо універсальні поштові послуги всім користувачам за регульованими державою тарифами».
До того ж до кінця року компанія комп’ютеризує абсолютно всі відділення зв’язку у населених пунктах із кількістю мешканців понад дві тисячі. Запустили сайт, на якому можна сплатити за послуги онлайн, є мобільний додаток. А віднедавна додали до переліку послуг доставку з інтернет-магазинів до поштового відділення. Це означає, що відтепер клієнти «Укрпошти», замовляючи товари в Інтернеті, можуть ще й відстежувати посилку онлайн або через контакт-центр та оплатити її вартість безпосередньо у відділенні.
Тарас Біжик розповідає, що отримали нещодавно неочікуваний зворотний зв’язок. Начальник одного із сільських відділень розповіла, як матуся 6-річної дівчинки мала проблеми. Дитина замовила на день народження ляльку, якої не було в єдиному сільському магазині. Їхати в місто — дорого. Начальник відділення підказала вихід: замовити через Інтернет та отримати «Укрпоштою». Як результат — щаслива мама, яка догодила з подарунком, радісна дитина з новою іграшкою і задоволена начальник поштового відділення, якій не дуже часто доводиться чути щирі слова вдячності.

Людмила СТРАЖНИК.
Фото надано Івано-Франківською дирекцією АТ «Укрпошта».