У ФРН у виставковому центрі «Мессе Берлін» сьогодні відкривається 84-та Міжнародна виставка-ярмарок «Зелений тиждень-2019», яка триватиме до 27 січня. Національна експозиція України розташувалася у павільйоні площею понад 1000 кв. м.

 

Оформлення стендів та організація участі української делегації передбачають єдину цілісну композицію, зокрема, урочисте відкриття за участі виконувача обов’язків міністра аграрної політики та продовольства України Максима Мартинюка, презентації та дегустації продукції від 50 українських компаній, споживання страв вітчизняної кухні -- від борщу зі сметаною до сала в… шоколаді, музичні виступи, майстер-класи, інтерактивні заходи та інше.

 

Українська делегація упродовж багатьох років традиційно бере участь у «Зеленому тижні». Для вітчизняних компаній це чудова нагода розширити ринки збуту, знайти вигідних покупців чи постачальників, а також посилити свою упізнаваність та позитивний імідж на світовому ринку.

 

Головна тема української експозиції цього року -- харчова промисловість. Компанії-учасники представлять молочну і м’ясну індустрію, виробництво алкогольних та безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, меду, а також органічних продуктів. Це -- продукція відомих торговельних марок «Шабо», «Колоніст», «Барчанка», «Перша приватна броварня», «Чумак», Jaffa, «Баварія», Аграрний фонд, Державна продовольчо-зернова корпорація України, «Галка», «Майстерня карамелі», Leopolis, Favorine Foods, «Добра ферма», Organico, «Ніжин», «Козуб», «Асканія-Пак», «Екона», Liqberry, «Золотий вік», «Теремно», «Квант», «Галекс-Агро» та багатьох інших. Вони представляють найкращі продовольчі бренди України.

 

ДОВІДКА

 

«Зелений тиждень» -- найбільша міжнародна виставка-ярмарок продовольства та сільського господарства, де свою продукцію пропагують майже 70 країн і яку щорічно відвідують понад 400 тисяч осіб. У її рамках відбувається Глобальний форум із продовольства та сільського господарства (GFFA), а також Саміт аграрних міністрів, участь в якому беруть понад 60 керівників галузі сільського господарства та продовольства з усього світу. Це одна із найбільших і найпрестижніших агропромислових подій у світі, котра посідає особливе місце серед заходів аграрного і продовольчого напряму. Участь у виставці такого рівня -- це можливість ознайомитись з європейськими трендами, налагодити ділові відносини з представниками торговельних мереж і кінцевими споживачами, підвищити впізнаваність бренду, а також чудовий старт для виходу продукції на світовий ринок.

 

Наталія ПИСАНСЬКА.

 

Берлін.