На знімку: такий виляд нині має вулиця Пластова, яку ще три місяці тому мали здати в експлуатацію.

Фото автора.

У промисловому районі міста, де розташовано майже 40 великих і малих підприємств, уже другий рік не можуть завершити реконструкцію вулиці. Працівники і жителі мікрорайону не можуть нормально пересуватися цією околицею, вже не кажучи про автотранспорт і техніку.

На Пластовій розміщені будівельна компанія, АТП, що займається міжнародними пасажирськими перевезеннями, ремзавод тощо. Для нормального функціонування їм вкрай потрібна хороша дорога. У трудових колективах скаржаться, що штучне затягування з ремонтом завдає додаткових збитків.

2017 року міська рада виділила 39 млн грн на капітальний ремонт 1200 метрів вулиці. ЛКП «Львівавтодор» підписало угоду з Львівським спеціалізованим БМУ № 1, що виграло тендер на виконання робіт. Кінцевий термін завершення капремонту — 30 січня 2019 року. Згодом вартість робіт зросла ще на 3 млн грн, але це не вплинуло на їхню якість.

Протягом року автошляховики працювали як мокре горить: на вулиці можна було побачити лише кілька робітників і допотопну техніку. Громадськість неодноразово привертала увагу до того, як неефективно використовуються кошти платників податків, як автошляховики «поставили на коліна» чотири десятки підприємств.

«Голос України» двічі писав про це, тому жителі постійно нас інформували про перебіг робіт. Станом на 17 квітня капремонт не завершений. Нині тут лише розкиданий гравій і жодного метра асфальту.

У ЛКП «Львівавтодор» «Голосу України» пояснили, що оголосили новий тендер і протягом місяця буде відомо, хто завершить ремонт вулиці Пластової. Питання, чому вчасно не здали в експлуатацію дорогу, досі залишається відкритим. Для сучасної автошляхової компанії відремонтувати 1200 метрів — робота 2—3 місяців, а для Львова — регіональна проблема.