Мета цього проекту – створення якісних дитячих українських аудіокнижок (у вигляді 30 аудіотворів) за добіркою найкращих байок відомого українського письменника Леоніда Глібова.

Твори начитають не диктори й відомі актори, а діти від 6 до 14 років, зокрема діти-переселенці зі Сходу України, які навчаються в студії Громадського дитячого інтернет-телебачення і радіо «Веселка ТВ».


 

З 1 червня розпочинається відповідальний етап – начитування творів у студії, повідомила керівник проекту Діна Ібрагімова (на знімку праворуч). Досі діти ознайомлювалися з текстами, «приміряли» на себе характери головних героїв. Присутні на прес-конференції юні вихованці «Веселки ТВ» розповіли про захопливу й наполегливу роботу над кожним словом і кожним звуком.

«До живої, багатої мови, легкості діалогів і дотепності байок професійна команда творців проекту додасть дитяче озвучування, авторське музичне оформлення та звукошумові ефекти. Цей культурний продукт є сучасним, цікавим і зрозумілим для дитячої аудиторії. Звукокнижки будуть поширені в мережі Інтернет, що дасть змогу охопити всі регіони нашої країни, а також україномовних мешканців інших країн світу», – наголосила Діна Ібрагімова.

Проект втілюється за підтримки Українського культурного фонду. Інформаційним партнером громадського інтернет-телебачення і радіо «Веселка ТВ» стала НСЖУ. Це вже другий етап співробітництва: торік творча спілка підтримала проект створення аудіокнижок для дітей з вадами зору.

«Символічно, що про новий етап співробітництва ми оголошуємо напередодні Міжнародного дня захисту дітей і Дня журналіста. Спілка, яка відзначає 60-річчя від дня заснування, робить багато для того, щоб наші юні колеги ставали активними громадянами. Цей проект має не лише культурну, а й суспільну вагу, – сказала на прес-конференції перший секретар Національної спілки журналістів України Ліна Кущ (на знімку).

Довідково.

Організатори проекту: ГО «Громадське дитяче інтернет-телебачення і радіо «Веселка TВ» за підтримки Українського культурного фонду в межах Програми «Створюємо інноваційний культурний продукт». Медійні партнери проекту: НСЖУ, Міжнародний дитячий медіафестиваль «Дитятко», ГО «КримSOS», Good Library.

Служба інформації НСЖУ.

Фото Сергія Шевченка.