Посприяли запуску рейсу народні депутати України, з-поміж яких Василь Петьовка. Про це під час зустрічі першого рейсу розповів заступник голови Закарпатської ОДА Віктор Мікулін та висловив народним депутатам вдячність за розвиток транспортної інфраструктури області.

Першим рейсом до Мукачева зі словацьких Кошиць прибуло 14 пасажирів. Серед них були, окрім українців і словаків, — німці, австрійці і навіть канадці. Квиток у один бік коштує 7,5 євро, а на автобус — 11 євро. Тобто, уже вигідно. А ще, кажуть пасажири, якщо автобуси можуть стояти на кордоні в очікуванні митних формальностей і 2-3 години, то поїзд проходить за 50 хвилин.

Щоденно за напрямком євроколією курсуватимуть два дизель-поїзди словацької залізниці (ZSSK). «У Мукачеві ці потяги матимуть зручне стикування із поїздами до практично всіх регіонів України. Зі словацького боку буде зручне стикування з поїздами ІнтерСіті та нічними поїздами до Праги, Братислави та інших міст ЄС», — розповів директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан.

Під час маршруту заплановані зупинки на станціях Чоп-Пасажирський (Україна) та Чієрна-над-Тисою (Словаччина). Слід також додати, що це вже другий залізничний маршрут, який з’єднує закарпатське місто Мукачево з сусідніми країнами Євросоюзу. Торік звідси до Будапешта почав їздити зручний ІнтерСіті угорської залізниці. Щоправда, ІнтерСіті з Києва до Закарпаття ніяк не доїде, хоча вже діє оновлений Бескидський тунель. Далі Львова той модерний український потяг ніяк не загуркоче...